Gå til innhold

Jada er jeg litt av begge deler :-DDD

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stripet og klipt meg, er nå en plass midt imellom... .

Veldig fornøyd faktisk.

Blondes have most fun -jada det skal jeg ha !

og den litt av den uskyldige brunetten er ennå beholdt;-)

Mohahahahahahha!!!!!! Jeg vant! (som om det var en konkurranse mellom blondiner og brunetter...........;-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihihihi, nå ble jeg fnisete igjen...............bombe...........for da kom ordene "uskyldig russisk hore" frem.....................unnsyll azza!!!

Du er sikkert kjempefin altså!!!

Skrevet

;-)Uskyldig russisk hore, takk skal du ha ! hihihi ;-)

Uten å ha sett meg - kan tenkes et slik bilde dukker opp, men du skulle bare sett meg, ville blitt såååå IMPONERT :-D

Skrevet

;o) jasså du....Har du tenkt å ta fra meg jobben som blondine??

Har du ikke merka det at JEG er den som spør mest her inne,og altså er dummest?? Ivertfall sier andre det.....knegg knegg...

Jeg tror du er finere enn finest tenk!!! Å hadde jeg kunne ta en slik dag,så hadde jeg vell sett ut som noe helt annet enn jeg gjør nå ;o)

Skrevet

Og da har vi fått vår egen FEMME FATALE her på siden! c",)

Hehe, skulle vært interessant å sett sveisen din , etter at attpåklatten nå har plantet et helt spesielt bilde av den inne i hodet mitt! c",)

Skrevet

ja,har liksom danna seg et syn for guder her å,hihihihi

men,du e sekkert bære lækker!!!

Skrevet

Hehehehe, stakkars Vimsa da! Ikke meningen å lage spesielle bilder i hodene deres jenter:-)

Og når det kommer til følgende; Så vil jeg heller kalle oss her inne for blond og ennå blondere, enn dumme;-D

Og jeg er vel det man kan kalle den blondeste av absolutt alle.....moahhaaaaaa:-DD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...