* 5 om dagen * Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 å streike...hva får de ut av det?? løfter som er like mye verdt som valgkampen.... nei, skal ikke si mere å jeg mener om de streikende, kan fort bli galt...
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 Hæ? Hva har streiken med valgkampen å gjøre...? Tror nok det er like greit du ikke sier mer, nei.
Gjest Zima *2pp* Skrevet 4. juni 2008 #3 Skrevet 4. juni 2008 Jeg syns streik er idiotisk, de kunne streiket så lenge de ville for min del. Og nei, jeg gidder ikke forsvare at jeg syns streik er en primitiv måte å løse konflikter på.
* 5 om dagen * Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. juni 2008 de er vel bortimot de samme folkene som lover ting, som ikke holder det de lover... så streik er bare tull
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #6 Skrevet 4. juni 2008 Jeg skjønner fremdeles ikke hva du mener, men men...
sannamin* Skrevet 4. juni 2008 #7 Skrevet 4. juni 2008 Synes det er helt greit:) Sier ikke nei takk til bedre arbeidsforhold / lønn Hilsen Spl.
* 5 om dagen * Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. juni 2008 kommer dere til å få det da tror du?? jaja, får se til neste år, men er vel samme leksa igjen da tenker jeg...
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #9 Skrevet 4. juni 2008 Hvem er det du tror som streiker da? Regjeringen...? Man har jo lønnsoppgjør hvert år. Ellers hadde man jo hatt de samme lønningene som i 1950. Tror du trenger å sette deg litt inn i hvordan samfunnet fungerer.
* 5 om dagen * Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 4. juni 2008 de har jo ikke fått mere lønn nå heller.... står på forsien til vg
sannamin* Skrevet 4. juni 2008 #11 Skrevet 4. juni 2008 Lønnsøkning 6,9% nesten det tilsvarende i fjor men unio har gått i streik mot KS. Nettopp fordi de ikke godtok lønnsforhøyelsen. ( kommuneansatte )Lønna økte i fjor også, da man har et lønnsoppgjør hvert år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå