Gjest stockholms tjej Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 er bare nysjerrig på i vilken uke dere har/tenker pakke sykhusbagen?
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 Min ble pakket i uke 37/38 (litt etter litt) fordi jeg hadde masse kynnere og i all min positivisme trodde jeg skulle føde før termin.. hehe.. Nå er det jo sagt at termin er 3 (2) uker før termindato og 2 uker etter så kan være greit å ha det meste klart i denne perioden. Vår ligger iallefall i bilen og venter på en evnt avreise:)
Gjest stockholms tjej Skrevet 4. juni 2008 #3 Skrevet 4. juni 2008 okej=) jeg er bare i uke 30 så då er de i vert fall ikke noen hast=)
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 Da skulle du nok ha god tid. Men er du smart tenker du litt igjennom hva du vil ha med og skriver en liten liste, just in case. Skulle det være noe så kan du pakke kjapt;) Man vet jo aldri når den lille vil ut i dagens lys. Og så kan det jo være at du er som meg og trenger litt tid på å se igjennom og ombestemme deg en par tre ganger også før bagen skal pakkes!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå