Labambie Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 Har legetime nå kl 13.. Virker ikke som hun er plaget heller,men greit å sjekke det ut. Hun klorer de til blods! Både når hun skal sove og spise... Noen andre som har opplevd lignende? Skal også sjekke urinen hennes.. Jeg synes urinen er mørk og lukter sterkt..
Sannali Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 Mange babyer tar seg til ørene når de er trøtte. Hvis du klipper neglene hennes helt ned har hun i allefall ikke sjans å klore seg opp. Dersom legen ikke finner noe galt kan du jo følge med på "mønsteret" for når hun gjør det og se om det ikke er en sammenheng mellom handling og behov. Ang urinen tenker jeg at dersom dere har det veldig varmt der dere bor og hun drikker lite vil hun få mørk, konsentrert urin pga at hun også svetter ut mye av væsken i kroppen. Igjen, dersom legen ikke finner noe bør du forsøke å amme/gi mer flaske enn du ville gjort når det ikke er så varmt. Lykke til!
Labambie Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2008 Tusen takk for svar Sanneli! Ja,har tenkt tanken på at hun kanskje bare gjør det fordi hun er trøtt/sulten.. Men hun er jo så brutal! Ser ut som om hun skal rive dem av seg! Greit å få sjekka det ut uansett... Ellers så er bleiene kjempevåte,så har ikke tro på at hun får for lite mat... Gir vann i tillegg mellom måltidene.. Men jeg hååååper det bare er noe med konsentrert urin eller noe sånt... Nok en gang,tusen tusen takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå