fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 http://www.nrk.no/nyheter/innenriks/5641061.html
fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. juni 2008 ja desverre..ville at flest mulig fikk den med seg så vi er klar over dette med den ekle kløen......
Buble Skrevet 4. juni 2008 #5 Skrevet 4. juni 2008 Hvor er det det er "farlig" å klø? Klør som f... kun på et område. Magen, men bare der hvor ribbeina begynner. Har hørt at det er under føtter og i hendene man skal være obs på? :/
fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. juni 2008 var med legen i dag pga kløe, fikk da beskjed om at når det var kløe inder føttene og inne i håndflaten så skulle lege kontaktes. om kløen ble veldig plagsom og kraftig ellers også så skjønte jeg det sånn at men skulle ta kontakt for å ta en blodprøve....bedre å vere på den sikre siden
fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. juni 2008 dytter denne i håp om at flere får den med seg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå