Gjest Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 Jeg har hele tiden fått utbetalt en bestemt sum, så lenge permisjonen har vart. Nav har hatt utbetalingsdato den 20 i hveer mnd til og med april mnd. Men fra Mai av, endret de denne datoen til den 30 i hver mnd. Men jeg fikk den samme summen utbetalt da også -selv om jeg da ventet 10 dager lenger på pengene. Skulle jeg ikke da hatt utbetalt for 10 dager ekstra ? Neste utbetaling er jo 30 juni - så de dagene imellom har blitt "borte" sånn jeg ser det. (mulig de forskuddsbetaler, men da skal de jo komme i juni, ikke sant?) Synes jeg har hatt så utrolig lite penger de siste dagene, for pengene var jo nesten brukt opp før de kom, siden de var så seine.
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 Se på utbetalingsblanketten din, du får frem til den 30-31. i hver mnd, selv om du får pengene den 20. De forskutterer "resten", om du skjønner..
Nenya^juni2010 Skrevet 4. juni 2008 #3 Skrevet 4. juni 2008 Du får betalt for antall ukedager i mnd.. har ikke noe å si hvilken dag du får det utbetalt.. Her varierte utbetalingsdato også veldig, irriterende å forholde seg til ja, men er desverre bare sånn.
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 Ok, skjønner :-) Man får da penger fra første til siste i hver mnd - så da blir jo utbetalingsdatoen uvesentlig egentlig. Takker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå