fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 hei lurer på hva som betegner alvorlig svangerskapskløe.? har klødd litt nå og da på magen, men begynte i natt å klø på hele kroppen!! hva er det som er farlig med alvorlig kløe? leste bare at man skulle kontakte lege/jm om det ble plagsom kløe i den ene gravid boken jeg fikk med jm.... hvordan finner de ut om det er alvorlig ?? håper på svar, holder på å bli sprø
Juli jente Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 jeg fikk beskjed av jordmor at den alvorlige typen svangerskapskløe gjør at man klør inni hender og under føttene. jeg klør også fryktelig på magen men dette var ikke farlig..
fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2008 sa hun va som var farlig om man klødde inni hender og føtter? klør litt under føttene...
Juli jente Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 hun sa bare at om man klødde under hender og føtter uten at man så noe til utslett skulle man kontakte lege.. så om du klør under føttene så ville jeg ha fått en legetime.
fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. juni 2008 ok.... tusen takk for svar:) får vell ringe ned å få meg en time med vakthavende lege å høre hva han sier
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 4. juni 2008 #6 Skrevet 4. juni 2008 Det stemmer at det er kløe under bena og inni hendene som er alvorlig. Min jente ble tatt med ks 5 uker før termin pga forhøyede verdier ved svangerskapskløe. Hadde kløen noen uker jeg før jeg nevnte det for legen og det gikk helt fint :-) Men ta kontakt med legen slik at du får tatt bloprøve.
fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. juni 2008 hei:) så bra det gikk fint med jenta di:) har fått time på legen så jeg skal ned nå så får jeg se hva han sier:)
fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 4. juni 2008 hei.... var med legen og skal ned igjen i morgen å ta blodprøver for å sjekke lever og gallesyren... han trodde ikke det var noe alvorlig, men vil ta prøvene alikevell for å være sikker... tok blodtrykk og urinprøve som var fin... krysser fingrene for at det ikke er noe. skulle smøre meg med krem frem til i morgen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå