Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kvifor velg folk å vere anonyme i debattar? Eg kan forstå det når det gjeld intime spørsmål om kropp, underliv, sex, samlivsproblem etc.

Men middagsplaner? Stygge eller fine navn? Solkremmerke?

Ser at nokon skriv at dei vil vere anonym for å unngå hets. Eg er aldri anonym, og har aldri opplevd å bli hetsa. Litt paranoid, kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er vel grunn nok å hetse deg for at du kommer fra Bergen:-)

Skrevet

Det gjer eg strengt tatt ikkje, eg berre bur her.

Skrevet

Men eg har Yppert mistenkt for å bruke anonymknappen selektivt for hetsing av overvektige. I og med at det er ganske gjennomsiktig, hadde vel nick vore like greit?

Skrevet

jeg? hetse? enkeltpersoner? ALDRI.. jeg tar kun for meg tema vennen:-) og fetiser er for meg et alvorlig tema:)

Skrevet

Ja, det har eg fått med meg. Men kvifor er du då anonym. Å signere med nock gir jo litt meir vekt til argumentet (eller kanskje spørs det på nicket...)

Skrevet

her inne bør en ikke signere med nick, da jeg gjorde det en gang! Å bli fremstillt som sauepuler, pervo osv er faktisk ikke morsomt, selv om mange av de psykoene som herjer her inne får fritt boltre seg i drittsnakk og uthenging av personer:-) jeg bryr meg så klart lit e hva som skrives og er vel kanskje den som er minst redd for å signere med nick:-)

Skrevet

Den leste eg, synst heller ikkje det var morsomt.

Skrevet

da er vi delvis enig da:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...