♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 Har i 1 måned gått med murringer og kynnere uten at det har skjedd noe mer. Har hundre og ørten ganger trodd at nå er det hele igang. Slimproppen har jeg trodd at var gått flere ganger. Hadde termin mandag og i går var jeg på kontroll på sykehuset. Hadde 1-2 cm åpning som kunne tøyes til 3-4 cm. Legen var inne å tøyde/strippet. Var begynnt å bli moden, men hodet lå enda litt høyt. Gikk i går med maserier og mye murringer, men så ble det stille. I dag gikk endelig slimproppen. Nå er jeg ikke lenger i tvil. Først kom det endel slim med blodstriper i. Nå jeg dusjet datt det ut en stor slimklump. Sikkert 3 cm lang. Jippi! Nå er det ikke lenge til jeg får se babyen min! Vet at det kan ta dager fra slimproppen går til det skjer noe mer, men nå ser jeg endelig en ende på dette her :-)
Nætte;mortil2 Skrevet 4. juni 2008 #3 Skrevet 4. juni 2008 Å så deilig da!! Gratulerer!!! Er godt når det starter.. Lykke til!!
bella&skatt Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 Høres ut som du sitter med nurket ditt i armene snart, lykke til:)
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 4. juni 2008 #5 Skrevet 4. juni 2008 Så spennende da:) Hold oss oppdatert på hvordan det går med deg da... Lykke til:)
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #6 Skrevet 4. juni 2008 Så flott! Vi hadde termin samme dag, ser jeg, men her er det bare murringer og spredte "tak" foreløpig. :-P
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. juni 2008 De går inn å tøyer i hinna, fikk jeg beskjed om.
mams31 Skrevet 4. juni 2008 #9 Skrevet 4. juni 2008 Uff, ikke satt meg inn i noen ting. Redd jeg skal bli skremt..Hvordan og hvorfor gjør de det da?
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 4. juni 2008 Hvordan? Han hadde fingrene inne i meg. Langt oppi der tøyde han ut med fingrene. De gjør det for å trigge, prøve å sette igang. Ungen min er estimert til 4 kg nå, så det er jo på tide den kommer ut :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå