Anonym bruker Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 kjenner ei som skal kalle ungen sin det. syns det er fint jeg.
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 Har hverken noe for eller imot det, men er uaktuelt her siden Janne er et guttenavn i Sverige og samboern min er derfra:)
Gjest Zima *2pp* Skrevet 4. juni 2008 #3 Skrevet 4. juni 2008 Janne er et fint navn i alle varianentene det kommer i. Jeg kjener bare snille, søte og gode Janner. Thumbs up for Janne!
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 eheeeeee. skulle jeg velge mellom Janne Ahonen (hopperen) og Janne Formoe (sabeltannrypa) så ville nok valget vært enkelt for min del selv om navnet egentlig er drittstygt:-)
hit og dit Skrevet 4. juni 2008 #5 Skrevet 4. juni 2008 =D Eg er så snill at. Janne er eit heilt greit navn, og har ikkje skapt noen problemer då eg voks opp iallefall.
"husmor"med lille Nora Skrevet 4. juni 2008 #6 Skrevet 4. juni 2008 eg heter janne og lurer på hva i all verden foreldra mine tenkte på!!! sns ikke det er fint i det hele tatt. når vi var mindre og reiste til utlandet kalte eg meg noe annet.. hilsen
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2008 #7 Skrevet 4. juni 2008 janne du kan kje sei sånn.. navne ditt e kje stygt!!!! helsing ei du vett GODT kin e...hehe
hit og dit Skrevet 4. juni 2008 #11 Skrevet 4. juni 2008 Janne på lanne tissa i spanne spanne var for lite så janne måtte drite Jaaaadaaaa husker regla. Lærte den til ein tysk venn her om dagen. =)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 4. juni 2008 #12 Skrevet 4. juni 2008 Synest Janne er et fint navn jeg, men kanskje fordi jeg forbinder det med ei god venninde=)
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2008 #13 Skrevet 4. juni 2008 et helt greit navn Kjenner flere janne jeg, så jeg er vant med det navnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå