Anonym bruker Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 Bf vil ikke ha noe kontakt med lille gullet..har overhodet ikke lurt han, eller noe slikt. han viste jeg ikke gikk på noe og var like mye med på det som meg. han ville jeg skulle ta abort, men klarte ikke tanken på det.. ja vet jeg er dum som ikke gikk på noe.. men gjrot er gjort.. greit nok han ikke vil ha kontakt, men mora hans vil ha kontakt, men vi m¨gjøre det i skjul for ho får ikke lov av han.. vlir så overgitt og lei. skjønner ikke hvorfor det spiller noen rolle om ho har kontakt så lenge vi ikke trøkker oppå han.... men men.. skal vel ikke skjønne det heller..
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 Skjønner du er trist, men tenk på at det er hans tap. Så koselig at moren hans vil ha kontakt da.
Coolbela Skrevet 4. juni 2008 #3 Skrevet 4. juni 2008 Hun er jo barnets bestemor. La henne komme til deg feks ....sats på henne. Viktig at de har familie når faren er så umoden...
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 akkurat det samme her, han ville jeg skulle ta abort, og ble rett og slett rasende da jeg ikke gjorde det. Og like sur når jeg skrev han opp som far, dna test og hele pakka. Han har ikke kontakt med barnet, og holdet tett om det til familien sin. Han må jo forstå at sannheten innhenter han en dag? Kos deg med kontakten med bestemor, dere får stå på deres begge to og ikke gjøre det i skjul, han får bare bli sint. Jeg skjønner ikke hva som får en mann til å fornekte sitt eget barn.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2008 #5 Skrevet 5. juni 2008 jeg for min del bryr meg ikke om han blir sint, men han bor hjemme så vet mora er redd for å fortelle han det.. men ho har møtt lillemor to ganger og får så vondt av ho for ho er jo så kry av ho:).. veldig glad for at ho vil ha kontakt da.. vet det er hans tap.. heldigvis har lillemor en stor familie på min side og mange gode venner har jeg som alle elsker henne høyt.. alikevel er jeg trist pga det.. synes det er så hardt, men er vel fordi jeg selv aldri kunne gjort sånt mot mitt eget..
vårina Skrevet 6. juni 2008 #6 Skrevet 6. juni 2008 Hei. Din historie er veldig lik min.Her vil heller ikke barnefaren ha kontakt..men foreldrene hans vil treffe oss. Han har truet både med det ene og det andre for at jeg ikke skal føre ham opp som far + ha kontakt med familien hans. Nå er det ikke lenge siden jeg fikk jenta mi..så fremtiden vil vise hva som skjer. Visst du vil ha kontakt kan du bare sende meg en mld...Håper det ordner seg til det beste for deg og jenta di.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #7 Skrevet 10. juni 2008 mi er heller ikke mere enn 2 måneder så tiden il jo vise:).. men nå har han sin mor sett ho da, men han vet det ikke. ekke noe hreit å ga bak ryggen men håper i alle fall han lar mora få lov etterhvert... takk for det og i like måte:).. på hvilke kant i landet bor du da?
Matja Skrevet 10. juni 2008 #8 Skrevet 10. juni 2008 Jeg DRØMMER om at moren hans vil ha kontakt... Så lenge du ikke tror han kommer til å slå henne fordi hun har kontakt med dere, så skal du bare drite i det! Han kommer på bedre tanker etter hvert. Lykke til :-)
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #9 Skrevet 12. juni 2008 mora vil ha kontakt og har sett ho ,men i skjul.. håper det endrer seg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå