Gjest Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 Får de grav ved siden av vanlige graver, som "en i rekken" om dere skjønner - eller er det et eget sted på gravplassen som er for urner ? De tar jo ikke så stor plass, bla.a Huff, mye man lurer på....
Gjest Zima *2pp* Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 Øh.. ;-) Det der trorj eg du vet svaret på selv..
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 det er kanskje forskjellig fra plass til plass, har bare vært på 1 urnenedsettelse, tror ikke det er så vanlig her, men var søstra til bestefar som hele sitt voksne liv hadde bodd på andre kanten av landet (hun hadde ingen arvinger der). Hun kom "hjem" hit i urne, og ble lagt ved siden av annen familie. Kan jo hende det var reservert plass til henne der ,men det tror jeg egentlig ikke.
Gjest Zima *2pp* Skrevet 4. juni 2008 #6 Skrevet 4. juni 2008 Moren min ligger i familiegrav; hun har urne, de har kiste. Det var forøvrig kiste i bisettelsen til min mor og. Selv om hun ble kremert.
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #7 Skrevet 4. juni 2008 Det er egne områder til urner, der er gravene tettere. Det er ikke sikkert det er sånn alle steder, men der bestemor ligger i Bærum og der svigermor ligger i Oslo er det hvertfall sånn.
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #8 Skrevet 4. juni 2008 Ok, takk. Det er en liten "lokal" gravplass - uten kirke i nærheten dette. Gravstein får man jo uansett, det var derfor jeg lurte litt. De tar jo like mye plass, men selve graven blir jo mye mindre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå