Anonym bruker Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 med dere så driver å henger ut kjendiser!!! Hva er vitsel ligsom? Det derer kommer med er jo stort sett bare rykter allikevel. Lite gøy for dem å bli hengt ut på denne måten. Å mange av de ryktene som er blitt startet her inne er faktisk av den alvorlige sorten også, feks hun som ble hengt ut med navn her inne angående den Bolivia saken, det viste seg jo at hun ikke hadde noen ting med saken å gjøre. Tenk dere om før dere legger ut tankeløse rykter her inne. Det kan faktisk få konsenkvenser, for vedkommende!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 Synes kanskje du tar LITT i... Husk at bim/dib er et bittebittelite nettfora i forhold til de andre stedene.. Og dette med kjendiser; jobben dems er å være i rampelyset. Det er det de får betalt for,de har selv valgt tilværelsen... Er bare å trekke seg unna om de vil av rampelyset.. Jeg kan ikke komme på jobben min jeg,og si jeg ikke vil jobbe i dag! Da får jeg ikke penger,samme gjelder de såkalte kjendisene. Nå må man se an hva du kaller en kjendis og! F.eks jeg husker det styret rundt han ekle med kjønnshår på hodet og for mye tenner fra Farmen,han fikk så ørene flagret her inne.. Er han en kjendis? Nei,folkens... Slutt å være så dobbeltmoralske..
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2008 #3 Skrevet 4. juni 2008 Selv om en er kjendis så trenger ikke det bety at en må tåle en masse falske rykter. Og flere ganger er det faktisk snakk om alvorlige anklager.
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 Anonym 10.35: Han ekle med kjønnshår og for mye tenner fra Farmen? Er du ikke akkurat like ekkel som dem som snakket stygt om ham sist, samtidig som du prøver å framheve et nobelt poeng, og deg selv i et flatterende lys? Singler litt i glass her, gitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå