Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det skal jeg.Eller,jeg skal holde meg i skyggen jeg..

Ha en flott dag,så snakkes vi vel igjen.

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her sitter jeg inne i badstuen og skriver på hele tre artikler akkurat nå.....hodet må skjerpes for at jeg skal få det ferdig innen fristen....heldigvis har jeg noen dager på meg, og det kan være greit med tanke på det faglige innholdet som ikke må være feil fremstilt!

 

Litervis med vann hjelper vel?

 

Og i morgen skal jeg på den store klimakonferansen, med mange markante skikkelser som deltar. Det blir spennende:-)

Skrevet

Og jeg har nytt litt sol og nå skal jeg og Snøhvit-prinsessa sette vårs i bilen, kjøre 1,5t og se på hus og så skal vi møte pappaen og spise middag på alle prinsessers drømmerestaurant: McDonald!!!! Og nå håper jeg det er siste gang jeg ser på hus på noen måneder. Nå vil jeg bare bestemme vårs, få til en leieavtale og flytte før sommerferien. DA skal jeg nye sommærn da!!!!

Ha en fortsatt god dag i skyggen og i badstua, og pass på væskebalansen.

Skrevet

Åhhh deilig deilig nå :-D Håper du koser deg i solen fortsatt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...