Anonym bruker Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 Ei i klassa mi heter det. Hva syns dere om navnet? Fint? :-)
Gjest Zima *2pp* Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 Jeg liker navnet Gudrun.. Det heter min avdøde mor.. Får så gode assosiasjoner av det :-) Men hun ble mobbet på barneskolen for navnet da :/
Duracella Skrevet 4. juni 2008 #3 Skrevet 4. juni 2008 Hm, syns det ble for mange navn her, og at de ikke akkurat passet sammen.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #4 Skrevet 29. desember 2008 Er vel ikke så mange som heter det... Synes tre fornavn blir i overkant
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 29. desember 2008 #5 Skrevet 29. desember 2008 Ville plukket ut to av navnene, syns 3 blir for mye. Anne Gudrun Gudrun Charlotte Anne Charlotte
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #6 Skrevet 29. desember 2008 Jeg kan ikke fordra navnet Gudrun.. Minner meg om ei gammal sur, trollete kjærring.......
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #7 Skrevet 29. desember 2008 Så stygge dere er. Skulle tro dere gikk i første klasse på barneskolen. Snakke stygt om noen på nett slik...
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #8 Skrevet 29. desember 2008 Hva om hun søker på navnet sitt, og havnet nettopp HER? Ingen andre enn henne i hele verden som heter nettopp det, så da, HI, er det lett for henne å vite hvem som skrev dette. DU.
Anne-Gudrun Charlotte Skrevet 1. desember 2010 #9 Skrevet 1. desember 2010 Til du siste der - gjett hva som skjedde, da? Og gjett om jeg registrerte meg her KUN for å svare på denne tråden? :-) Oppfatter ikke dette som å bli snakket stygt om. Folk får mene det de vil om navn, og har selv flere navn jeg selv ikke liker heller. Bruker kun Anne-Gudrun, og Charlotte er kun et "pyntenavn". Synes ikke det er noe problem med "Anne-Gudrun", og synes forøvrig at det finnes navnekombinasjoner der ute som er langt dårligere enn min. Ha en fortreffelig dag, alle sammen. Mvh Anne-Gudrun Charlotte.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2010 #10 Skrevet 1. desember 2010 Det var jo litt av et sammentreff.. Er det meninga at vi skal tro på det? Har du for vane å google navnet ditt sånn ganske ofte eller?
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2010 #11 Skrevet 1. desember 2010 Hvorfor ikke tro på det? Tråden er jo fra 08. At man googler eget navn etter et par år er vel troverdig nok. Uansett... synes ikke tråden var mobbete, men handlet mer om trenden med å ha tre fornavn. Vanlig en gang i tiden, men ikke så vanlig nå mer. At HI valgte å bruke et reelt navn var jo ikke så snilt. Skulle nok heller ha diktet opp et lignende navn ja.... Forøvrig synes jeg det er kult med tre fornavn. Eller med helt unike navn som ingen andre har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå