Gå til innhold

Æsj! Ekkelt og pinlig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid i uke 35. Nå har jeg den siste mnd. eller så oppdaget ekle utvekster bakerst på begge kjønnsleppene! Nå viser det seg at spesielt den ene av dem har vokst. Utvekstene/klumpene er myke i konsistens men ellers samme i farge som kjønnsleppene. De er litt knudrete i fasong. Hva F#¤&§ er dett'a?!?! Ømt begynner det også å bli (på den siden hvor det har vokst). Det er ikke vondt, men ømt. Ikke bare når jeg kommer borti når jeg tørker meg etter å ha vært på do, men også hele tiden, når jeg sitter og går.

Er dette noe farlig tro? Kommer det til å gå vekk etter fødselen eller er dette noe jeg skal måtte leve med resten av livet liksom. Er så lei av alle disse forandringene som skjer med kroppen. Underlivet er ganske så hovent fra før og på toppen av det hele lurer jeg også på om jeg har fått utvendige hemorider.

Har flere ganger forsøkt å fortelle det til legen, men tør liksom ikke. Ikke har hun noe særlig tid til å høre etter heller. Er der en time hver gang, men bare 15 min brukes til meg som pasient. Resten av tiden er prat om politikk og slikt. Er gift med en muslimsk mann og det skal det skal det jo diskuteres om hver jævla gang selvsagt. Blir så sliten av det. Kjenner ham ikke igjen i noe av det hun sier. Han er lik alle andre menn jeg har møtt. Hverken bedre eller værre. Har noen ganger lyst til å bytte lege, men nå er det jo bare 6 uker igjen, og det er dessuten så greit å gå til henne da det bare er fem min. unna der jeg bor (bor på landet og det er et stykke til neste lege for å si det slik). Orker ikke tanken på at hun skal se opp i privaten liksom. Vet at det er tåpelig. Men er veldig sjenert på det området.

Sexlivet mitt er jo lik 0 for tiden selvsagt. Har bekkenløsning og det er svært smertefullt både under og etter samleie. Og nå skal jeg liksom få dette her i tillegg, blir helt fortvilet jeg! Sitter bare å griner og griner (ja jeg er hormonell for tiden - alt er galt liksom).

Er det noen av dere som vet hva dette kan være? Please!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som kondylomer (kjønnsvorter), ingen direkte kjennskap til dem, men har lest litt om dem da jeg sjekka ut om HVP-vaksina.

Du bør nok kontakte lege, aner ikke om det er behandling for det. Det jeg veit er at det er et virus som smitter vel seksuell kontakt i hvertfall.

Skrevet

Det kan være en verkebyll eller hemorroider, jeg hadde en verkebyll rett etter fødselen. Gjorde dritvondt en stund, klarte nesten ikke å sitte. Men plutselig en dag sprakk den. DET var deilig det.

Skrevet

ps. det kan jo være noe annet også, men jeg ville sjekka det.

Skrevet

Kjønnsleppene min hovnet veldig opp på slutten og da spesielt bakerst. Det var så ille at det var vondt og sårt siste to ukene. Det var bare at blodstrømmen til underlivet økte på slutten av svangerskapet. Knudrete tenkte jeg jeg ikke over om de var, for jeg studerte det ikke. Dette var borte innen 2 døgn etter fødselen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...