Vårenzia Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 Hva anbefaler dere å kjøpe som vogn nummer to? tenker da på en trille som tar liten plass men som likevel har liggestilling.
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 Lurer jeg også på. Trenger det når ferien kommer..
Pirkeanonym Skrevet 4. juni 2008 #3 Skrevet 4. juni 2008 Vi har ei Teutonia Solano. Veldig god inne på senter osv. Vi har også ei Carena Easy trille som vi er kjempefornøyde med. Veldig god å trille, lett og legge sammen og tar liten plass
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 Er det paraplytrille du ønsker, eller en liten sportsvogn/trille med ordentlige hjul ? Vi har sistnevnte (er litt allergisk mot de plast trillene) Endte opp med Teutonia Timmy, og den er vi utrolig fornøyd med. Den kan legges helt flatt i ryggen, har god kalesje og er god å trille. Vi brukt den som hytte/reisevogn siden babyen var 2 mnd gammel. Et annet alternativ er DBS trillen, den er helt ny og jeg har ikke prøvd den. Simo har også kommet med en ny, stilig reisevogn - men jeg er litt usikker på om den har full liggestilling. Verdt sjekke ut.
Vårenzia Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. juni 2008 Takk for svar til dere som har svart! Tenkte på en med ordenlige hjul og som erlitt god å sitte (og sove) i ja, men som likevel ikke tar så enormt stor plass sammenlagt som enkelte gjør... Flere forslag? Jenta vår er 7 måneder og vi skal snart på ferie. Har Simo kombivogn nå, men synes den blir for stor og tung.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå