reseret Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 Jammen mye som skal være på plass før småen kommer. tenkte å kjøpe inn litt bleier, Hvilke bleier er best i starten (engangsbleier)
Mrs. Bouquet Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 Engetlig så bør du prøve deg fram på hva som fungerer best på din baby. Jeg prøvde forskjellige, men likte best Libero. Pampers hadde bedre passform, men den var hun alltid fuktigere på huden ved bleieskift. De andre vanlige bleiemerkene tror jeg ikke har særløig utvalg i str.nyfødt.
M by M Skrevet 4. juni 2008 #3 Skrevet 4. juni 2008 Pampers! Den gule pakken for nyfødt. Har bare brukt Pampers til jenta mi og er bare kjempe fornøyd. De sitter godt på, suger godt opp og hun ble ikke sår av de - noe hun ble uten unntak av andre merker. Pampers Active Fit ble også kåret til den beste bleien av tv2 hjelper deg i høst tror jeg det var. (klart, den er jo for stor til nyfødt, men man går jo over til den rundt 6 mnd eller noe)
PrincessElisabeth Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 jeg likte best libero sine, syntes de var mykere enn pampers sine... kommer til å kjøpe dem denne gangen også
PrincessElisabeth Skrevet 4. juni 2008 #5 Skrevet 4. juni 2008 vil legge til at vi har rullert mye på bleier, og bruker pampers nå som hun er større:)
Runemor Skrevet 4. juni 2008 #6 Skrevet 4. juni 2008 Vi prøvde både pampers og libero på vår gutt, men endte opp med å bare bruke pampers da libero bleien lekte om natta, og vi måtte opp for å skifte både bleie og klær midt på natta. Tror nok jeg kommer til å velge pampers denne gangen også.
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #7 Skrevet 4. juni 2008 Begynnte med pampers sine , siden de tross alt var best i test ( bare det beste er godt nok for gullet;)). Men jeg likte ikke de bleiene i det hele tatt, huden til lille var alltid fuktig og dessuten så gikk det alltid igjenom, så jeg gikk over til libero etter 2 dager på pampers... Nå bruke bruker coop sine bleier, veldig bra bleier til en billig penge;) Syns at copp sine bleier er best nå i vamen for de er tynnere og lettere enl libro sine, men har allikevel aldri hatt uhell, med copp sine bleier;)
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 4. juni 2008 #8 Skrevet 4. juni 2008 Vi har brukt Libero til førstemann, og skal bruke det til nr.2 og
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #9 Skrevet 4. juni 2008 Vi bruker bare libero på snuppa de suger bedre slik at stumpen ikke blir våt og i tillegg så får snuppa skikkelig utslett og sår på rumpa av pampers.
MaybeAgain Skrevet 4. juni 2008 #10 Skrevet 4. juni 2008 Libero Newborn, og bytt deretter til Pampers når hun/han blir litt større. Pampers er klart bedre enn Libero til de enldre babisene!
Eliise Skrevet 4. juni 2008 #11 Skrevet 4. juni 2008 Vi har prøvd litt forskjellig, og foretrekker libero... Pampers opplevde vi at lukta veldig tiss, i tillegg til at hun ofte var våt på stumpen. Ellers så var vi innom first price en periode, og var veldig fornøyd med dem.. Helt til hun vokste ut av sizen, og begynte med trusebleier. Vil anbefale deg å prøve litt forskjellig ;-) Selv om vi foretrekker libero, har jeg mange venner som bare bruker pampers på unga sine...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå