Gå til innhold

dere med termin sent i juni,begynnelsen av juli!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mye har dere klart? jeg har alt i hus uten om vogna, den heter jeg 20 juni. Men jeg har ikke begynt og vaske klær el noen ting jeg.. er jeg sent ute?

Min termin er 27 juni, og ul er 5 juli. blir der ungen har født likt som nr 1, er det snakk om 2 uker og 2 dager til!!

er det bare jeg som tar ting med ro? hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har UL termin den 3. juli, og menstermin 24.juni.

Har alt klart til den lille skal komme, og er egentlig glad for det, for i denne varmen som er nå om dagen så orker jeg ingenting, også syntes jeg det er godt og slappe av nå på slutten.

Gubben har igjen litt og gjøre da, men han kan gjøre ting mens jeg er på sykehuset sier han, så da får vi håpe at han har det klart når vi kommer hjem med lilletulla:)

Skrevet

Hehe jeg og har stort sett utstyret i orden tror jeg - har termin 2. juli. Men jeg har ikke begynt å vaske klær eller gjøre i stand rommet til den lille enda! Vi er litt midt oppe i en oppussing og da tar jo ting tid! Jeg tror du ligger veldig godt an egentlig!! :-) Det er vel ok å ikke stresse rundt dette og ta det med ro og kose seg med forberedelsene i stedet :-)

Skrevet

Så godt å høre at jeg ikke er alene om å ta det med ro!

Satt akkurat og lurte på om jeg tok det litt vel med ro denne gangen :)

Jeg har termin 22.juni.

Vi har kjøpt hengevugge, men må kjøpe kroker og få de i taket før den kan brukes. Må rydde ut av stellekommoden og vaske babyklærne, har ikke begynt på det enda. Samme med sengetøyet, vet knapt hvor jeg la sengetøyet sist, enda det bare er knappe 2 år siden sist de ble brukt.

Vogn og bilsete har vi bestilt, skal reise til Sverige og hente det 14.juni.

Sykehusbagen har jeg ikke startet å pakke enda, er sikkert noe som må handles inn også der. Har ikke begynt å tenke på den enda.

Og så skal gjesterommet gjøres om til fødestue, sånn i tilfelle. (Hatt to veldig raske fødsler, så tenkte å forberede oss til styrtfødsel).

Ja, ja, trøster meg med at det uansett går greit om vi ikke har alt i hus eller har alt planlagt. :) Viktigere akkurat nå er å få alt klart til bursdagen til eldstemann. Han har bursdag neste uke, og vi skal ha barnebursdag neste helg, og familieselskap terminhelgen. Så har egentlig ikke tid til å føde før etter termin jeg :)

Skrevet

ja jeg har jo alt i hus, så er jo ikke krise, gubben klarer og vaske klær og re opp senga han å, hehe... men jeg får vel kanskje begynne litt smått snart.. fanken, jeg å ha en kommode å jeg.. hehe

Skrevet

Jeg ham menstermin 23 juni, og ul termin 27 juni, og her er alt vasket og klart bortsett fra stellebordet. Sykehusbagen er også bortimot ferdig pakket. Godt å være ferdig, for her jeg bor er det 27-30 grader i skyggen og svaaaak bris. Har vært det de siste par ukene, og det skal visst vedvare. Og da er det godt å bare ligge som en slakt på stranda, eller i sofa`n med alt av dører og vinduer oppe!!

Skrevet

Jeg har termin 25juni,har vogna å bilsete klart..

Har kjøpt stellebord,så d er bare å sette d opp,blir nok utsett til i siste liten,når jeg er på sykehus eller noe....

Skal få bort vogga fra foreldrene mine,kommer nok til helga...skal egentlig male den gamle sprinkelsenga,men d har ikke blitt enda...

Føler jo att jeg har d meste under kontroll,alt av klær,tepper og div er vasket å lagt inn i skap.....Så for meg kan han bare komme.....

Skrevet

det er den samme varmen her, hehe, så jeg ligger på flyte madrass i bassenget om dagen, hehe.. sykehus baggen har jeg ikke begynnt på heller.. hmm, kanskje orden den iallfall, så den er klar, rsten kan som sakt sambo ta om det blir krise, hehe!

Skrevet

Jeg har termin 10. juli og planlagt ks 30. juni. Personlig tror jeg ikke jeg kommer til å gå helt til 30. juni heller, men det er nå uansett max-datoen vår.

...og jeg har IKKE alt klart. Og egentlig stresser jeg ikke så mye heller.

Har kjøpt så vidt det er med tøy, men ikke vasket noe. Og vi har ikke stellebord, seng, madrasser til seng og vugge, småvarene som er kjekke å ha i/ved stellebordet og sikkert endel andre ting vi kunne ha brukt for etterhvert også.

..og i helga - da vi endelig satte sammen vogna vi kjøpte i februar, så viste det seg at den har en dysfunksjon, så den må byttes :-( Det var kjiper'n, men det ordner seg nok.

Men gubben har begynt å stresse litt c",)

Tror han er redd for å bli igjen med alt det praktiske mens jeg ligger på sykehuset. Det hadde han sikkert klart utmerket godt, men han er vel den av oss nå som prøver å få alt i hus og i orden.

Han ba meg t.o.m. begynne å pakke sykehusbaggen her en kveld. Sikkert fordi jeg fro en stund siden fortalte (mens jeg lo så tårene trillet) alt hva fødende damer har fått med i baggen når mannen har pakket, litt i panikk (det var en trår inne på ett av forumene her).

Men nå er vel tiden inne til å få ting i boks. Kjenner at butikker blir tyngre og tyngre å tråle....

Skrevet

Har termin 25.juni:)

Har hatt så og si alt klart siden uke 28-29. har lufta ut madrassa siden da også.Bare pakka den ut da siden det er anbefalt å lufte madrassa i en måned før bebisen bruker den!

Alt har vært vaska og klart og senga er redd opp. *ler* Jeg har kjeda meg litt:p Og egentlig glad for at alt er i orden da det nå er så sykt varmt at jeg ikke orker å gjøre noe som helst!

akkurat 2 uker til jeg skal til vurdering av igangsettelse og jordmor skal sjekke modning på meg om 1 uke,så skal også da be om å bli strippa..

Så får håpe ting skjer før termin denne gangen da.hehe

Skrevet

Jeg har menstermin 28 juni og ul termin 5 juli.Her er alt klart,deilig å bare slappe av nå:) har riktignok ikke pakket sykehusbagen da men det haster ikke..

Skrevet

Hei=)

Termin 30 juni.

Har alt klart, men ikke satt opp.. Vasket litt klær, men bare de kjønnsnøytrale. Mangler å male sprinkelsengen, men det stresses det ikke med. Ungen skal sove i vognen de første dagene uansett=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...