Gjest Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 Hei jenter! Noen her som har fått tiiidlig gravidemage? Og hvor tidlig? Syns min er så oppblåst jeg, men kan godt være fordi jeg er blitt så bevisst på magen min. ;-)
Mamsen87 :) Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 Jepp. I uke åtte kom det en liten kul.. Hvor langt er du på vei?
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #3 Skrevet 4. juni 2008 Oj, jeg er ennå tidligere, bare seks uker. hehehe. .-) Er nok bare det at jeg er blitt så bevisst på den. Er rar jeg.. ;-) Eller så er det kanskje to derinne? knis Vi har tvillinger på begge sidene, jeg og min mann! :-)
Mamsen87 :) Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 Ja, kanskje det er to! Hadde vært spennans da! Jeg var veldig oppblåst i begynnelsen. Så det før jeg fikk positiv test, så tok tilogmed bilde av magen før jeg viste jeg var gravid..:S
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #5 Skrevet 4. juni 2008 Ja, jeg fikk kul tidlig med begge to, men det er fordi jeg får så mye luft i magen når jeg er gravid. Med førstemann fryktet jeg tvillinger en stund, men så forsvant oppblåstheten også kom den skikkelige kulen etterhvert. Nå kjenner jeg det er en liten gravid-kul på magen (12+2 og kjenner livmora) og det er litt tidligere enn med forrige.
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #6 Skrevet 4. juni 2008 Hadde glemt hvor spennende dette var, er noen år siden sist. ;-)
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #7 Skrevet 4. juni 2008 Da jeg var 12 uker på vei var jeg like stor som ei som var fødeklar. Så ja. Gikk opp 12kg de første 12 ukene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå