Gå til innhold

Jeg og samboeren min har gjort det slutt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og nå lurer vi på hvilke lover og regler vi må ta hensyn til, siden vi har en datter sammen.

Vi har tenkt å la datteren vår fortsette å bo der vi har bodd sammen, mens vi finner en hybel som jeg og barnfaren skal dele på å bo i... Vi kommer nok til å være en god del sammen i ukedagene, men vil bo litt på hybelen også, etter tur. Hovedpoenget er at datteren vår skal slippe å flytte frem og tilbake annenhver uke.

Er det noe vi må ta hensyn til nå?

Jeg og xn min er gode venner og vil samarbeide om dette. Ingen sure miner, da vi på en måte ble enige om å gjøre det slutt, begge to.

(Problemet kommer vel først når en av oss finner en ny, men det tar vi når det kommer...).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, en stund siden jeg var her inne nå... Skal jo ikke stå 1.pp. : )

Skrevet

Har desverre ingen råd, men vil bare si at det er en veldig god løsning med at barnet bor på et sted og dere bytter på å flytte. Ikke alle som tenker sann (eller kan tenke sann for den saks skyld) Jeg har en veninne hvor hun og mannen gikk fra hverandre etter 7 års ekteskap. De gjorde det på denne måten, og det fungerte super bra. Ingen skilsmisse barn som har det så bra som de tror jeg.

Var bare det jeg ville si- ikke lage noe debatt om hvordan man gjør det eller begynne å krangle. Lykke til :)

Skrevet

Tusen takk for oppmuntrende ord!

Har veldig god tro på denne løsningen selv, så håper det går like bra med oss! : )

Skrevet

Hei,

dere må bestille time til mekling på familievernkontoret å sette opp en samværsavtale. Husk at 50/50 løsning gjør at dere ikke har krav på noen som helst støtte. Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...