Gå til innhold

Hæ, det blir en prins....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på UL i går, har to jenter fra før så var sikker på at også dette skulle bli en jente. Men den gang ei, det var en lang tissefant der.... Er fortsatt i sjokk, tror det ikke før jeg får se det. Kjære vene nå må jeg omstille meg helt. Det er jo kjempe gøy, men er helt i sjokk. Tror det likksom ikke helt.

Noen forslag på navn forresten. Liker Johannes, Julius og andre litt spesielle navn. Men flere eksempler mottas med stoooor takk:0))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihi, så gøy mamma*3!! Gratulere med en liten gutt!!

Du er så langt på vei, så det er nok ikke til å ta feil av hvis dere har sett lille snurrebassen ;)

Jeg fikk helt sjokk da jeg fikk vite at jeg får jente.. Det har fremdeles ikke sunket helt, etter nesten en uke, men det kommer seg!

Johannes syns jeg er et stilig navn ;) Jacob også!

Skrevet

Tusen takk for koselig svar. Så gøy med jente da, har to av dem og det er kjempe koselig.

Masse lykke til videre i varmen.

Skrevet

Vet alt om de å måtte omstille seg;) vi har 2 gutter å han en fra før så vi regnet jo med dette var en gutt, men det var en jente. Min først komentar var, trodde ikke du kunne lage jenter jeg hehe

Gratulere masse med gutten:)

Skrevet

Gratulerer med gutten:) Koselig da å få gutt etter to jenter. Johannes liker jeg også veldig godt. Andre gutte navn jeg liker er: Jonatan. Jonas. Simen. Andreas. Mathias. Thomas.

Skrevet

Hehe..gratulerer!! Det var som om det var jeg som skulle ha skrevet det selv for noen uker tlbake!!

Er over sjokket-men kan fortsatt ikke helt tro på det,at det er en gutt som bor inne i magen min...

(Ønsket meg også jente nr tre jeg da....)

Er i min 7.mnd...!

Skrevet

Gratulerer så mye med prinsen :o) Vet akkurat hvordan du har det, var i totalt sjokk jeg også. Har 2 jenter fra før og ventet så klart ei jente til inntil jordmor så veldig tydelig både pung og penis, hehe.... men veldig STAS selvfølgelig :o)

Jeg synes også Johannes var fint :o) Og Joachim liker jeg veldig godt (dette skal vår lille pjokk mest sannsynligvis hete)!!!!

Kos deg med den lille prinsen i magen. Tenk at jentene dine skal få seg en lillebror (",)

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...