Gothminister Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 Ene sønnen min har astma,og jeg får aldri time til fastlegen våres.. Får litt forskjellige rundt der på legesenteret,og gjerne til turnuslegen. Turnuslegen er flink hu,men når det gjelder astmaen,så vil jrg gjerne til fastlegen,for det er hu som vil følge han opp,og synest derfor det er greit att fastlegen som lytter på han.. Jeg kunne få en time til turnuslegen i dag,men jeg sa jeg ville til fastlegen,og jeg har ikke behov for hastetime,for jeg vil gjerne prate om medisinene hans som jeg ikke synest virker optimalt.. Men da ble hun litt sur og sa jeg fikk hastetim på 10 min hos fastlegen i morgen.. Er jeg urimelig eller..siden hun ble sur av det..?
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 Det sier jo bare noe om servicen... Du er ikke urimelig! Du har krav på å komme til fastlegen din når du ber om en time hos han. Selvsagt kan en ikke forvente å få time raskt, dersom det ikke haster spesielt. Turnusleger er ofte greie de, men av og til ønsker en mer kompetanse! Foreslå et smile/servicekurs til legesekretæren!
Gothminister Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2008 Legesekreteren er alltid blid egentlig,prater masse med meg og slik. Har jo vært en del der pga minien,men så har jeg alltid godtatt og fått den tildelte timen hos andre leger der også,men i dag gjorde jeg ikk edet.. Jaja,samme for meg.. Og uanset så må turnuslegen inn til barnelegen (min fastlege) og forhøre seg også.. Han andre legen jeg var hos der,han sa bare att det er normalt att de er litt tette selvom de bruker medisiner mot det... Synest ikke det svaret var bra nok,så vil ikke til han igjen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå