Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini her e 3,5 mnd å klar for å stå opp i halv seks,sekstiden... flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når som helst mellom halv 6 og 7.

Er vi heldige kan han sitte i senga si med noen leker i 10-20 min så vi får slumret litt ;-)

Vår er 10,5 mnd. Da han var 3,5 mnd sov han gjerne til i 10-tida om morgenen, men da hadde han jo mye mer urolige netter (mat, smokk osv)

Skrevet

Normalt har hun våknet kl. 5 :-) MEN de siste to netter har hun sovet til kl. 6 - JIPPI! Håper det varer ved :-) Hun er i øvrig 5 mrd.

Skrevet

alt mellom 0600-0800..noen ganger 0530:s uff..tidlig for mamman det ja.hehehehe

Skrevet

Som regel mellom 6 og 7. Snuppa er snart 9 måneder.

Skrevet

Stort sett ca kl 7, men det kan variere fra 05.30 til 08. I dag var visst kl litt over 8 også. Det er deilig det!

Skrevet

I natt våknet han første gang for mat halv 5, og sov så videre til 6.

Jeg var IKKE klar for å stå opp, så han lå en stund i senga og bablet styra på. Så ble han utålmodig, lå plutselig på magen tvers i senga, hehe... Da tok jeg ham opp i senga der han fikk litt pupp og kos. La han tilbake i senga etter en stund, og jommen meg sovnet han ikke til klokka åtte!!

Som regel er vi oppe mellom 7 og 8...

Skrevet

halv seks,e jo så tili... hehehe ;-)

Skrevet

Alt fra 5-9, spørs på om jeg legger meg igjen etter å ha ammet. Ammer i senga. Dersom det er en lang soveperiode, så varer den til 4 eller 5. Jeg legger meg når den starter også vurderer jeg om jeg står opp. Sover gjerne en runde til om det er kl.4, men etter amming kl.5 hender det jeg står opp.

Skrevet

Alt etter åtte når han er klar. Ofte er han lys våken i halv syv tiden, men får han som regel til å sove igjen etter litt mat- ellers ligger han bare der og snakker med seg selv om veiver med armene til mamma er litt våken. Men ikke før halv åtte uansett..

Han er 3,5 måneder.

Skrevet

5 mnd

Som regel våknar ho for morgonen rundt halv 8, men då har ho vore våken mellom leggetidspunkt (19.00-19.15) og stå-opp-tidspunkt. For tida vil ho ha pupp mellom 5 og 7, og sover då vidare etterpå til halv 8-8 tida. Ellers har vi hatt mange rundar med smokken utanom mating, men den siste veka har ho faktisk ikkje våkna særleg for smokken. :) Ellers så pleier vi å ligge ein halvtimes tid og kose oss i senga før vi står opp.

Skrevet

Vesla er snart 4 mnd.

Vi begynner kveldsstellet i ni-ti tiden og så sovner hun i sengen sin mellom ti og elleve. Tidligere sov hun til mellom seks og åtte, men nå våkner hun for mat i fem-seks tiden. Så ammer jeg henne og hun sover vanligvis i vår seng fram til åtte-ni tiden. Da får hun mat igjen i sengen vår og jeg vet at vi burde stått opp... Men det er det ikke alltid vi gjør, av og til sovner hun igjen også, da blir klokken ti halv elleve før vi står opp og det syns jeg jo er alt for lenge å sove... I dag var hun veldig våken etter amming i nitiden så da måtte jeg dra meg opp :-) Hun "knirket" også i totiden i natt, men sovnet da hun fikk smokken igjen.

Jeg er et morgentrøtt vesen uansett hvor lenge jeg har sovet..

Skrevet

Vesla mi er straks 4 måneder, og vi klan glatt sove til kl. 10.

Jeg har nok ikke fått noen morgenfugl, nei :)

Skrevet

Idag var kl. halv ti når vi sto opp :) hun var våken halv syv, men jeg gir henne bare smokken så ligger hun å koser og så er hun borte igjen. Men som regel er kl. åtte halv ni når dagen starter her.

Skrevet

hehe, godt å se det er flere som oss. Alt mellom halv ni og halv elleve er normalen her. Har faktisk aldri stått opp før med mindre det har vært noe vi skulle tidlig på dagen... Herlig med B-menneske baby til B-menneske mamma:)

Skrevet

Min blir 4 mnd om en uke, idag våkna vi halv 11 ;) da la han seg også halv 11 igår. gjett om det var deilig, i tillegg ville han bare ha mat 2 ganger + at han mista smokk en gang :)

Den blir som oftest 10 før vi står opp, men til vanlig vil han ha mat 3 ganger iløpet av natten.

Skrevet

Jenta mi er et skikkelig sovetroll, akkurat som meg:) Så i dag sto vi opp litt etter kl 09. Hun våkner i 5-6 tida, spiser litt, og så purker vi videre!

Digg!

Jeg tror nok min opplevelse av å bli mor hadde vært ganske anderledes med underskudd på søvn, så jeg er veldig takknemlig for at hun sover så godt:)

Skrevet

Nå er lillemann 11 mnd, og drøyer opp-og-hopp til 7-8, av og til halv 9, men da går skravla,hehe:-D

Skrevet

her en hun opp mellom 6-8 i dag var det opp kl 0500 fikk flaske å rett i seng igjen, såv da til halv 10 :) vore litt tullete når det har vore så varmt..

er 10 mnd..

til mi var ca 6 mnd såv hun frem til ca 1000, men etter det, så var det plutslig opp mellom 6 å 8..

Skrevet

Linnea er 4 mnd. Og hun sover fra kl.20 til 06. Så får hun mat, og sover videre til 09-10 tiden...Deeilig :)

Skrevet

Vi står opp mellom halv sju, halv åtte...

Skrevet

Som regel mellom 7-9, men i d siste mellom 6-7.

Skrevet

halv 6 er jo ikke så ille!! husk bare litt over 3 mnder.......eldste jenta mi sto opp kl 5 hver dag til hun ble 2 år, men hun sov jo heldigvis hele natta fra hun var 6 mnder da.....

Skrevet

Står opp i 9 tiden.. Hun er 3 1/5 mnd.. Legger hun i 9 tiden på kvelden så sover hun i 12 timer i strekk.. Skal snart begynne å legge hun tidligere men er veldi greit slik det er nå... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...