heisand? Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 noen gode tips som jeg kan låne på biblioteket?
Kaffemocca Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 Barna i dødens hus (sann historie som er helt horibel) Shopoholiker bøkene ( lett leste og morsomme) På flukt & Aldri mer fri (sann historie) Ellers er jeg veldig glad i Sigrid Undset og Erlend Loe så jeg anbefaler alle bøkene dems.
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #3 Skrevet 4. juni 2008 Ta en titt på denne nettsiden, dersom det er skjønnlitteratur du vil ha: http://www.whichbook.net/ Du plotter inn hvor mye sex, humor, spenning etc du vil ha, så foreslår den bøker. Mange av bøkene er oversatt dersom du ikke leser engelsk. Ellers kan du gå på ditt lokale biblioteks nettsider og titte. Mange har en funskjon på sidene sine som heter nøkkelhullet, hvor du kan se hvilke bøker som f.eks. er nettop innlevert og dermed få litt inspirasjon. Se også på nettsidene til bokhandlere og bokklubber og få tips om nye bøker derfra. Mange biblotekarer har også god peil, og kan anbefale deg bøker
Mamma med to søte små Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 Idas dans kan anbefales på det sterkeste. Triologien av Stieg Larsson er veldig spennende (litt kjedelig i begynnelsen, men lover deg at det tar seg opp etter hvert).
Sivalur Skrevet 4. juni 2008 #5 Skrevet 4. juni 2008 Du må lese Bienes hemmelig liv av Sue Kidd Monk! Nydelig bok. Kronprinsessen av Hanne Vibeke Holst Kongemordet (frittstående fortsettelse) av Hanne Vibeke Holst Drageløperen og Tusen strålende soler av Khaleid Hosseini Ville svaner av Jung Chang Eller bare ta en tur og lån en tilfeldig bok, var slik jeg oppdaget Bienes hemmelige liv.
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #6 Skrevet 4. juni 2008 Må bare komme med en liten kommentar, - den norske utgaven av whichbook heter http://www.onskebok.no Veldig grei å bruke, og det er norske bibliotekarer som leser og anbefaler. Du kan selvfølgelig også bruke det lokale biblioteket ditt! Bibliotekarer er ganske flinke til å veilede deg til å finne det du vil ha...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå