heisand? Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 jeg er alenemor og skal gå hjemme til min baby er 2år ca. hva kan jeg søke?
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 Har du alle stønadene du har krav på som alenemor da? Os? Dobbel barnetrygd?
heisand? Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2008 har ikke hatt sånn mekling enda, så barnetrygd for en til har jeg ikke. hva er os?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå