Pirkeanonym Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 Nå er dagen kommet når vi skal reise fra tulla på 13 måneder. Vi skal være borte frem til Søndag. Gleder meg veldig til å reise, men kjenner at jeg gruer meg fælt til å reise fra jentungen. Hun skal være med mine foreldre som hun forguder, men likevel så er jeg så utrolig nervøs for å reise fra henne... Noen som har noen beroligende ord til meg??
Mamsen87 :) Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 Dette går nok helt fint! Husk at det er værre for deg enn for hun. Hun kommer sikkert til og kose seg en hel del og det gjør sikkert besteforeldrene også Prøv og nyt dagene med fri, selvom det sikkert ikke er så lett alikevel..
Pirkeanonym Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2008 Tror nok at det går bra når jeg kommer meg på flyplassen.. Men hadde aldri trodd at jeg skulle være så skitnervøs som jeg er nå..
Musemor med tre søte små Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 Føler med deg. Sitter på et hotell i Kristiensand mens guttungen på snart 15 mnd. er hjemme i Oslo
Pirkeanonym Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. juni 2008 Takk.. Føler med deg også. hehe! Er du like nervøs som meg??!
Musemor med tre søte små Skrevet 4. juni 2008 #6 Skrevet 4. juni 2008 Egentlig ikke. Han er hjemme sammen med pappa, savner han bare så utrolig mye. Men når han overnattet hos mormor for første gang for 3 uker siden, da var jeg nervøs da, men det gikk så bra så.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 4. juni 2008 #7 Skrevet 4. juni 2008 Huff, vet hvordan du har det, guttungen var 13 mnd da jeg reiste fra han første gang, grein hele veien fra flyplassen til sykehuset, Reiste fra guttungen og min daværende samboer på flyplassen, de skulle ta fly hjem mens jeg skulle på sykehuset først, og skulle komme hjem 1 eller 2 dager etterpå. Vi hadde da vært på ferietur først. Men det gikk veldig bra.
Pirkeanonym Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. juni 2008 Hun har sovet borte en del ganger før, og det har gått veldig bra.. Det er nok verst for meg.. Håper at jeg klarer å slappe av når flyet har landet;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå