Gå til innhold

hjelp...vær så snill... (pos.test +mindre blødning)

Anbefalte innlegg

Skrevet

testet positivt i går, og i da et par dager før ikm, kom det blod på papiret da jeg tørket meg.. friskt.. så ble det bare litt brunt.. ikke smertet, og cb digital viser enda positivt... hva kan det være? holder jeg på å miste igjen eller kan det være normalt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Festeblødning kanskje......:-)

Skrevet

takk for svar...men vet så lite om festeblødning.. hvordan "skal" det være og er det positivt eller negativt?

Skrevet

Hei

Jeg hadde en sa i fjor. Den begynte med at når jeg testa og fikk positivt begynte jeg å blø og etter brunt.så begynte det å blø ijgen...tok 5-6 dager til "klumpen"kom ut..Det trenger ikke være noe farlig eller, men hos me ble d sa.

Hadde ikke smerter de første dagene,men etterhvert ble d vondere og vondere til det ble utstøtt.

MEN det kan gå bra også.Ta kontakt med legen og få UL:)

Lykke til:)

Skrevet

Hei:)

Jeg er enig i at det høres ut som en festeblødning. Det er ikke negativt! Det er noen som får en liten blødning ofte rundt den tiden da de venter mensen (oftere før enn etter tror jeg). Den kan godt være som du beskriver det. Venninnnen min blødde i tre dager, ganske mye faktisk også, så dette kan være individuelt, men tror det er mer vanlig med en liten blødning sånn som du. Grunnen til at noen begynner å blø når egget fester seg er at egget graver seg ned i livmorveggen som faktisk er blodfylt. Så sånn sett så er det nesten rart at ikke flere blør. Hadde jeg vært deg så hadde jeg fortsatt å ta graviditetstester i dagene fremover. Jeg vet at jeg selv hadde kommet til å tenkt så mye på det at jeg ikke hadde klart å la være å tenke på om testene har blitt svakere. Om dette ikke er en festeblødning, så kan det være at eggløsningen var litt tidligere denne månenden, slik at mensen kom før du ventet den..men når det var en liten blødnings som gikk over til brunt så kjapt så høres det egentlig ikke sånn ut. Du får ha lykke til og hold oss oppdatert!!:)

Skrevet

Denne gangen hadde jeg brun utflod rundt ikm, så jeg regnet med at tanta kom. Men etter tre dager ble alt borte. Tok da en test som viste positivt. Er nå 16 uker. Har født tre barn før (gravid for 6.gang), men har aldri opplevd dette. Ble derfor ganske overrasket da testen var positiv.

Dette går bra!!

Lykke til!

Skrevet

takk for svar.. hadde selv sa sist.. for tre måneder siden.. men da startet det med mer smerter... får bare vente å se.. var litt til i sta når jeg tørket meg... angående el, så vet jeg når den var, da jeg tok tester... er 11-12 dager siden.. testet positivt i går og til morgen i dag.. men får bare krysse fingrene og vente på hva som skjer.. hadde så inderlig håpet den satt denne gangen, og slapp to sa på rad...

Skrevet

Hvis du er før IKM så kan det jo hende mensen kommer likevel, men egentlig er en SA. Er jo mange graviditeter som aldri oppdages pga slike SAer....men nå som man kan teste hjemme og testene er så bra så vet vi på en måte at vi er gravide før vi egentlig skulle, om du skjønner hv a jeg mener. Krysser fingrene for at det ikke er det da, og at du er og forblir gravid :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...