Gå til innhold

Hva syns dere om dette navnet da??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Robin Christopher.

Ser det er mange som har sterke meninger om navn her, greit å ikke like et navn, men enkelte burde tenke seg litt om før de skriver.

Jeg synns gutten min har et flott navn kalt opp etter en i familien, forventer ikke at alle skal like det. Alle har forskjellig smak.

Jentene mine heter Ida Viola og Julia Elise.

Alle tre har mellomnavnet sitt etter kjære familiemedlemmer som betyr mye for oss.

Har til gode å få direkte negative reaksjoner på de, håper jeg slipper det og.

 

Sign ikke med nick nå siden jeg har lagt ut såppass mye info.=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fint navn det.. men ville hatt det omvendt

 

christopher robin :)

Skrevet

Jeg liker både Robin å Chrostopher men synest kanskje det blir tungt å ha de sammen.

Men som du sier, vi har alle forskjellige meninger om hva barna våre skal hete, liker du det så synest jeg du skal kalle han det.

Vi selv venter en jente å fikk ikke så mye positiv respons på navnet men vi liker det og mye sannsynlig blir hun hetende det, det er tross alt vi som skal navngi henne og det er ikke no hun vil mistrives med tror vi=)

Skrevet

Og selvfølgelig skulle det stå Christopher=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...