Anonym bruker Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 Robin Christopher. Ser det er mange som har sterke meninger om navn her, greit å ikke like et navn, men enkelte burde tenke seg litt om før de skriver. Jeg synns gutten min har et flott navn kalt opp etter en i familien, forventer ikke at alle skal like det. Alle har forskjellig smak. Jentene mine heter Ida Viola og Julia Elise. Alle tre har mellomnavnet sitt etter kjære familiemedlemmer som betyr mye for oss. Har til gode å få direkte negative reaksjoner på de, håper jeg slipper det og. Sign ikke med nick nå siden jeg har lagt ut såppass mye info.=)
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 Fint navn det.. men ville hatt det omvendt christopher robin
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 4. juni 2008 #3 Skrevet 4. juni 2008 Jeg liker både Robin å Chrostopher men synest kanskje det blir tungt å ha de sammen. Men som du sier, vi har alle forskjellige meninger om hva barna våre skal hete, liker du det så synest jeg du skal kalle han det. Vi selv venter en jente å fikk ikke så mye positiv respons på navnet men vi liker det og mye sannsynlig blir hun hetende det, det er tross alt vi som skal navngi henne og det er ikke no hun vil mistrives med tror vi=)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 Og selvfølgelig skulle det stå Christopher=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå