Gå til innhold

Flere som må tisse HELE tiden?


Nummer tre <3

Anbefalte innlegg

I går var jeg på jobb i 6 timer og tissa kanskje ti ganger eller no! Tok et par slurker vann og en halvtime etterpå holdt blære på å sprekke nesten!! hehe... slitsom når man er frisør!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, kundene blir vel gjerne litt mistenksomme da? Ikke minst kollegaene? :)

Faktisk har jeg reagert på at jeg tisser myyye sjeldnere enn vanlig!! :s Men det kan kanskje ha med at jeg svetter sånn når det er så varmt? haha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, har klart å la være å gå fra kundene.. men det er sånn at jeg må LØPE med en gang jeg er ferdig med en kunde.. hehe, de på jobben vet jeg ikke om har skjønnt det, de tar ikke sånne ting så fort tror jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, så bra :)

hvordan går det med alle luktene og sånn da? reagerer du, eller går det greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke merket noe på luktesansen.. men det er vanskelig å finne mat som frister.. er kjempesulten, men når jeg tenker på hva jeg kan lage meg eller kjøpe så blir jeg uggen... utrolig vanskelig.. du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff, samme her :s

Er kjempesulten, og blir kvalm av det, men ingen mat som frister. Har allerede begynt å gå ned i vekt..

Men matlysten kommer nok tilbake om litt, og da går nok vekten andre veien, haha :) Men kjenner at sulten går på humøret.. Kjenner jeg tåler mindre før jeg blir sint :s

Er dette din første? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...