Gå til innhold

Ok.dumt spm.. Baby og buss..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere babyen i vogna eller tar dere den på fanget..? Snuppa er 10,5 mnd... Veit det er dumt, men kjører aldri buss..hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jag har han som regel i vogna.

Skrevet

Prøver og ha han i vogna, men vil han ikke så har jeg han på fanget.

Skrevet

Det kommer helt an på hvor mye folk det er, hvor langt vi skal og humøret til småen. Er bussen stappe full så blir han i vogna (jeg ser også for meg at han er tryggest der med seler på enn på fanget hvor han kan bli slengt veggimellom om vi krasjer), skal vi langt bytter jeg litt på så han får sett litt og ikke går lei. Og er det grining og bare sorgen er det rett opp på fanget og bli der hele turen ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...