heisand? Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 når sovner babyen klokka 19-7 ca. min på snart 10mndr sovner 21 og blir vekket 7. bare lurer på om dette vil snu snart?
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 prøv å legg babyen litt tidligere hver dag, 5-10 min tidligere hver dag, tilslutt er du der du vil ha det. Når våkner h#n i helger når h#n ikke blir vekket?
heisand? Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2008 han må vekkes 7 hver dag. om han sover til feks halv ni om morgenen, så blir det enda lengre til han sovner om kvelden. men skal ikke klage da, han sover hele natten!!
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 Hei du, vi har hatt samme problem med mini her på snart ti mnd. han sovner nå ca halv ni - kvart på ni, men våkner av seg kl halv sju. men han sover masse på dagen han da. gjerne 4-5 timer. lurer litt på om det er derfor han sovner sent jeg. men har erfart at om vi prøver å la han få mindre søvn på dagen blir det hvertfall bare tull. i går la jeg han 20.00 men sovna ikke før etter 45 min. håper det snur av seg selv jeg når han begynner i bhg til høsten...
heisand? Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. juni 2008 har et helt år til på denne søvnen:) er så utrolig glad for at jeg har mulighet til å være hjemme i et år til!!
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #6 Skrevet 4. juni 2008 he he ja det er vell fordelen med å kunne leve på stønader *sa hun veeeeldig sjalu* Kunne tenkt meg det jeg også ja. får håpe det snur av seg selv da.
heisand? Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. juni 2008 kan vel begynne å lese for han så sovner han midt i eventyret. ååå så søtt da:) noen fine bøker med masse eventyr i? den store eventyrboka har jeg tenkt til å kjøpe, husker den fra da jeg var liten fjert
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #8 Skrevet 4. juni 2008 Vi har den store godnattboka. lett blanding av sanger, eventyr og historier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå