Gå til innhold

God morgen alle sammen

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan har vi det idag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God natt for min del.... Kl er 23.30........men jeg har hatt en fin dag da... Imorgen blir det en ny dag.

Skrevet

i hvilket land er du? :)

Skrevet

God morgen til deg også ;-) Her skinner sola og det er faktisk noen varmegrader, hurra! Sitter og venter på at poden skal våkne fra morgenluren sin slik at vi kan dra på sats. Vil si at jeg har det ganske så bra ;-) Hva med deg da?

Skrevet

joa prøver å være blid, men er litt ensomt her når en er alenemor. men det ordner seg. supert vær idag og, blir sikkert like varmt idag som de siste dagene.

Skrevet

Goood morgen til deg også! =D

I dag har vi det toppers=D Sola skinner og det er allerede 23 grader ute;) Puh!

Skrevet

Kan tenke meg at det blir litt ensomt av og til ja, for ikke å snakke om litt slitsomt? samboeren min har vært sengeliggende med lumbago i 14 dager nå, jeg løper opp og ned trappene med mat og drikke, gjør alt av husarbeid selv samt får ikke den avlastningen jeg er vant til på ettermiddagene når han kommer hjem fra jobb, og merker at jeg er mer sliten enn vanlig ja....og har tenkt MANGE ganger de siste 2 ukene:"all ære til alenemødre" ;-)

Skal dere ut i finværet da? Der er det jo folk;-)

Skrevet

jo må jo ut i sola og ta en tur. men kjenner ingen her da hehe. neste gang jeg blir gravid håper jeg en venninne følger med og:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...