C&E<3 Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 Hva med å avtale en dag med trilletur/ piknick i frognerparken. hadde vært hyggelig nå som det er så fint vær.. Noen som vil være med?
miriam_linnea<3tuva Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 jeg bor litt utafor oslo mn er derifra så jg er m!!!!
C&E<3 Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. juni 2008 så koselig=) alle som kan kommer seg til oslo er jo bare velkomne=) Forresten så ble jeg tante i dag!!!!=) veldig stolt;)
ny på vei? Skrevet 6. juni 2008 #5 Skrevet 6. juni 2008 jeg bor også utenfor oslo, men har veldig lyst å være med=) kjenner ingen som er mødre på min alder.. hadde hvertfll vært kjempekos=D gratulerer som tante i dag emmagullet
AnetteMor_22 Skrevet 13. juni 2008 #6 Skrevet 13. juni 2008 Hei hei! Jeg vil veldig gjerne være med...Bare sette en dag og når så kommer jeg.
PrinsWilliam Skrevet 9. juli 2008 #7 Skrevet 9. juli 2008 Jeg og gullet blir gjerne med Vi bor i Oslo, så det er bare kort avstand. Bare si ifra når evt dere andre har tid!
Katio Skrevet 2. august 2008 #8 Skrevet 2. august 2008 Vi joiner dere gjerne Er litt trist å ikke ha noen venninner som har barn så å få trille venninner er bare hyggelig Bor midt i oslo sentrum
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå