nr 2 i magen;) Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 Føles helt merkelig, men er også en lettelse.... Trodde ikke denne dagen skulle komme så fort. Med sommer og ferie i vente, vil det nok ikke akkurat gå noe saktere, men det er kanskje greit.... Lykke til alle sammen, og velkomme etter:)
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 Gratulerer og lykke til på ferden over til 3.trimester. Kommer susende etter om en uke.
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 4. juni 2008 #3 Skrevet 4. juni 2008 Går man forresten over på 28+0 eller 28+1?
ChellBell - har født! Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 Det står over her at det er ved 28+1, men jeg hadde helt klart stukket over ved 28+0 hehe Gratulere med 28 vel overtsåtte uker!
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 4. juni 2008 #5 Skrevet 4. juni 2008 Yepp, 2.trimester er visst til 27+6 og 3.trimester fra 28+1. Den dagen imellom er sikkert pakke og flyttedag for å få med seg alle kiloene over. Heeehee...sykt dårlig humor her i varmen
nr 2 i magen;) Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. juni 2008 Ja det er visst 28+1, så i morgen begynner en ny fase:)
ChellBell - har født! Skrevet 4. juni 2008 #7 Skrevet 4. juni 2008 Skrekkblanda fryd: LOL, det var faktisk sinnsykt morsomt!! haha, det er jo selvfølgelig derfor man har den ekstra dagen! Bortsett fra de teite som har gått opp 2 kg.. de kan gå over ved 28+0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå