Gå til innhold

Min siste dag i 2 trimester:) Flere??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Føles helt merkelig, men er også en lettelse....

Trodde ikke denne dagen skulle komme så fort.

Med sommer og ferie i vente, vil det nok ikke akkurat gå noe saktere, men det er kanskje greit....

Lykke til alle sammen, og velkomme etter:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer og lykke til på ferden over til 3.trimester. :) Kommer susende etter om en uke.

Skrevet

Går man forresten over på 28+0 eller 28+1?

Skrevet

Det står over her at det er ved 28+1, men jeg hadde helt klart stukket over ved 28+0 ;) hehe

Gratulere med 28 vel overtsåtte uker!

Skrevet

Yepp, 2.trimester er visst til 27+6 og 3.trimester fra 28+1. Den dagen imellom er sikkert pakke og flyttedag for å få med seg alle kiloene over. Heeehee...sykt dårlig humor her i varmen ;)

Skrevet

Ja det er visst 28+1, så i morgen begynner en ny fase:)

Skrevet

Skrekkblanda fryd: LOL, det var faktisk sinnsykt morsomt!! haha, det er jo selvfølgelig derfor man har den ekstra dagen! Bortsett fra de teite som har gått opp 2 kg.. de kan gå over ved 28+0 ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...