Gå til innhold

Hvor går ferien i år jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi planlegger ikke noen stor ferie da vi skal bruke det meste av feriepenger/lønn/sparepenger på oppussing av kjøkken og stue og det koster jo som sagt endel penger.

Gleder meg til kjøkkenet er fiks ferdig og jeg kan bake/lage mat på et skikkelig kjøkken!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her går mesteparte av pengene til bryllup,skal være 2 uker hjemme. Farte og kose oss på stranda og 2 uker på hytta på Hankø! Skal bli godt! Fri hele juli alle mann :0)

Skrevet

sør frankrike og barcelona!!

så henger vi i en kolonihage de nærmeste to ukene, deeilig med hyttetur rett ved leiligheten vår!! og så skal vi besøke hytta til en onkel som ligger på en øy i oslofjorden!

tror jeg aldri har gjort så mye på en sommer før! ;)

Skrevet

Er for øyeblikket på ferie.... Er i Vancouver Canada for totalt nesten 4 uker... Deilig. Skal til Kreta 2 uker i august og deretter en uke til Praha i september. (Må passe på å reise nå som jeg går hjemme m poden.)

Men nå er det sengetid her på andre siden av kloden... Kl er 23.30 God natt jenter.......

Skrevet

Den går helt til LIllehammer :-p Ellers blir det vel noen hyttturer, båtturer ol. Også skal gutta på hyttetur med bestefar noen dager.

Skrevet

Bli vel noen hytteturer til porsgrunn og Lillehammer med dagsturer til sommarland og dyreparken og kanskje hunderfossen også :)

Så skal vi to uker til Alicante.

ALt kommer selvfølgelig ann på formen min da, men vi har bestemt oss for å prøve å gjøre denne sommeren så morsom som mulig siden det er snuppas siste sommer alene med oss :) da får formen til mor bare vike hehe..

Skrevet

Mallorca=D er veldig spent. første gang vi reiser med en baby så i år er det et ordntlig familiehotell..tihi

Skrevet

Skal først til Polen, så en uke til Danmark, Skal bli deilig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...