Trebarnsmamma30 Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Er det vanlig å miste mensen av cerazette, eller få uregelmessig mens? Har kun gått på dem en uke, og har ikke fått mensen etter jeg fødte for 9 uker siden da..
2 boys & now pink Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 Jeg er blitt veldig uregelmessig. Av og til kommer det bittelitt. Avog til kjempemasse og innemellom ingenting. Og det tok lang tid før mensen kom tilbake etter fødslene.
Gjest 5 andre Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 Varierer fra person til person... Du får ikke mensen, siden du tar tabletter med hormoner hver dag. Noen får allikevel en form for bødningl ca. en gang i måneden, mens andre får småblødninger opp til flere ganger i mnd. Hos meg har mensen helt uteblitt, og det er også vanlig..
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 jeg mister den nesten helt.. får gjerne 1-2 ganger i året en svak blødning i noen dager+litt vanlige mensenvondt.. men det skjer så å si aldri..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå