Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Teddiken da?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun damen som fødte på gangen kalte jo jenten for Teddiken Linea...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert et navn som betyr noe helt spesielt for foreldrene.

Skrevet

Stikk på navneforumet og diskuter navn, ikke gjør det her. Anonymforumet var ikke ment for at du skulle hetse noens navnevalg.

Skrevet

-minner med om grønnsaken, Reddiken

Skrevet

Teddyen reddiken :)

Skrevet

Minner meg om Madicken - men ikke så fint.

Skrevet

Ikke fint iallefall.

  • 7 måneder senere...
Skrevet

Bare så dere vet det kjenner jeg disse flotte menneskene!

Det er faktisk oppkall etter sin far og bror og mellomnavnet hennes er oppkall etter sin mor!

 

Feiginger som skriver stygt anonymt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...