Anonym bruker Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Hun damen som fødte på gangen kalte jo jenten for Teddiken Linea...
Northernlights Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 Sikkert et navn som betyr noe helt spesielt for foreldrene.
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 Stikk på navneforumet og diskuter navn, ikke gjør det her. Anonymforumet var ikke ment for at du skulle hetse noens navnevalg.
mamma-ylle og snurpen! Skrevet 4. juni 2008 #5 Skrevet 4. juni 2008 -minner med om grønnsaken, Reddiken
<3Lykkelig<3 Skrevet 15. januar 2009 #9 Skrevet 15. januar 2009 Bare så dere vet det kjenner jeg disse flotte menneskene! Det er faktisk oppkall etter sin far og bror og mellomnavnet hennes er oppkall etter sin mor! Feiginger som skriver stygt anonymt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå