Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer ikke sove med sånne spark i ribbenene hele tiden, noen ganger knikker det litt fordi det er så kraftig. Hvorfor er det sirkus når jeg skal legge meg? Spiser ikke sene middager

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ofte slik, at når me slapper av så vokner babyen...Om dagen når me går og gjere ting, så blir babyen på ein måte vogga i søvn, og søv ofte mykje når me er i bevegelse...og når me då legg oss ned og slapper av,så vokner babyen....

Skrevet

Skriver under her!

Hos meg er det vondest ned mot bekken og eggstokker.. Føles ut som babyen er utstyrt med kniv eller en strikkepinne når det står på. Er drit vondt! Og når han spreller treffer han eggstokkene så hardt at det føles som sterke mens-smerter i sparkene. Han kan holde på en god halvtime minst...

Og jeg som trodde de skulle roe seg mot slutten?!

Er 37+1

Skrevet

Her er det full bablluba om natten, og også når jeg står, spes. når jeg skal lage middag... tutta mi har nok noen kniver på lur her også ja.. og det knirker og knekker høres det ut som! vondt gjør det og! men syns også det er koselig:) så litt vondt får jeg bare tåle

Skrevet

Jah, kniver ja. Bra beskrivelse, Krigføring mot noe nedi der. Og jeg trodde også det skulle roe seg ned, det står nå det overalt, men jeg synes det er like mye aktivitet bare vondere. Og jeg synes ikke det er koselig... jeg er trøtt og sint og skal ha eksamen snart.

Bra det ikke er noe jeg gjør "feil" som gjør at det blir sånn uansett. Takk takk dere

Skrevet

har det også sånn. i natt drømte jeg at jeg skulle føde, siden det gorde så vondt når han sparket. så våknet jeg, og hadde like vondt som i drømmen (pga sparkene):P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...