Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Vant nettopp budet på en ting, og nå angrer jeg.. Ble altfor mye i frakt. Hva gjør jeg?
SaDa Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 Du må nok kjøpe det da ja.. Det er binnende bud. Blir ikke alt for dyr porto hvis du kjøper flere ting samtidig . Hvis det er noe mer du har bruk for da.
xxxJulianexxx Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 Er det ikke angrerett når du handler på nettet a? Tror det? Ring forbrukerrådet og spør i morgen da vel.
Herlige barn har jeg fått Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 Har handlet før hos Netthandelen, om du lar være og betale fakturaen så skjer det ikke noe spesielt, varen mottar du ikke før du har betalt uansett. men legger du inn bud 3 ganger uten og gjøre opp for deg så stenger din kontoen din og åpner den først når 65 kroner er betalt i åpningsgebyr. Lønner seg sjelden og kjøpe noe derifra før man har handlet noen auksjoner da det er ex. gebyr samt frakt i tillegg. Spør du meg er det meste de selger på netthandelen noe dritt.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. juni 2008 Hei. Takker for svar! Har handlet masse på netthandelen, og har vært fornøyd med det aller meste, faktisk ) Men.... nå kastet jeg meg bare på en auksjon uten å sjekke hva frakten ville komme på. Fikk en sånn barnebenk med bord til 150 kr, men så viser det seg at med frakt og gebyr kommer benken på 450 kr! Hah... uaktuelt... Tror jeg bare lar være å betale regningen og ser hva som skjer. Får nesten håpe jeg ikke får handle der mer. Er så fort gjort å handle for tusenvis av kroner.. Tingene man kjøper er jo billige, men summen blir alltid en helt annen når frakt og gebyr kommer i tillegg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå