Anonym bruker Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Skal gå ned et par kjappe kiloer tenkte jeg. Hva har fungert for dere? Nutrilett? Dietter? Sulting?
Patetica fåkksi Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 Hvis du går ned to-tre kjapt går du opp fire-fem enda kjappere.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 Kun hvis du sponser meg. Lover å sprade naken rundt i hagen din minst tre uker etterpå.
McRabarbragrøt Skrevet 3. juni 2008 #5 Skrevet 3. juni 2008 Anbefaler ikke hurtislanking i det hele tatt! Det varer ikke, er usunt, hva er poenget? Tren mer, spis bedre. Tar lengre tid, men varer for alltid og kroppen forblir sunn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå