Anonym bruker Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Jeg gikk opp mye i svangerskapet, nesten 30 kg. 16 av dem forsvant den første måneden, da jeg var såå oppslukt av babyen min og hadde ikke lyst på godsaker. Gradvis kom den lysten tilbake og nå er babyen min snart ett år og jeg har gått opp ca sju åtte kilo igjen. Er jo ikke så mye som i svangerskapet, men nå er det kun fett som er der og jeg kan ikke skylde på noe(n) ;-) Det er ekstra tungt med ekstra kilo i sommervarmen skal jeg si dere.. dere som ikke har opplevd det selv. Man svetter mye og har ingen klær som passer. Hjelp!!!
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 yæææææækk... da er det på tide å starte med total renovarsjon av en forfallen kropp:-) lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 Jeg vet akkurat hvordan du har det, er ikke noe gøy, man føler seg ekker og utilpass, mye bedre om vinteren da kan man gjemme seg litt. Prøv ketolyse kuren, jeg gikk ned 20 kg på den og dette er første sommeren på mangen år jeg faktisk ser litt fram til, har noen kg igjen enda da og litt kropp som må strammes opp, det tar jeg etterhvert, jeg ser iallefall bedre ut enn jeg gjorde i fjord sommer Man går ned endel kg de første ukene og på den og formen blir veldig bra, energien stiger sammen med humøret Ønsker deg masse lykke til uansett om du prøver den eller noe annet.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 Jeg har også gått opp 30 kg, trodde alt ville forsvinne etter fødselen men forsvant bare 12 kg. Nå føler jeg meg elendig, jeg var slank før og er ikke vant å være den tjukke. Har meldt meg i vektklubb.no på internett, og allerede etter 1 uke gikk ned 3 kg. Prøv du også, ikke aksepter å være overvektig.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2008 #5 Skrevet 4. juni 2008 skjønner ikke hvordan folk kan tro at 30 kg bare "forsvinner etter fødselen"! Selve barnet + vann + morkake osv veier jo tilsammen kanskje bare 6-7 kg!!! resten er litt vann i kroppen og rett og slett fett!!!!!! man spiser IKKE for to når man går gravid....hjelpes.
M&MH Skrevet 4. juni 2008 #6 Skrevet 4. juni 2008 Jeg gikk opp 30kg i sv.skapet. gikk ned 17kg rett etter fødsel. Hadde bare ødem på 1! Så du mener da at 10kg var vann da eller? javel...alt er ikke nødvendigvis fett skjønner du. Ikke alle som spiser for 2 bevisst heller. For min del sluttet jeg å røyke, så fant naturlig nok en erstatter for det, men jeg var aldri klar over hvor mye jeg spiste. Har forøvrig gått ned 30kg på 9mnd. Litt meg selv, og resten Vektklubb. Hi, hvis du virkelig vil ned i vekt så klarer du det. Alle klarer det man går inn for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå