The most famous Ludder Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 De er litt masete, og skal prakke på meg ting jeg sier jeg ikke vil ha. Var der og spurte om et bilsete som jeg hadde sett var best i test (maxi Cosi), men det hadde de ikke og da prøvde han lenge å prakke på meg et annet som han påsto var like bra, fordi dette setet ikke var tatt med i testen. Jeg hadde jo gjort det klart at det var det andre setet jeg var ute etter, så da blir det frekt å fortsette å mase om det!
pablo Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2008 Syns de skulle tatt seg et smilekurs. Lurer på om andre opplever det samme som meg der. Å mange ganger har jeg stått å sett på vogn og ikke fått hjelp. Sier ikke at alle er sånn. Bare kommet på feile dager. Jeg liker at de selger uten at de maser.
The most famous Ludder Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 Hm, jeg mente biteringen jeg. Der får man altfor mye hjelp.
pregnante :-D Skrevet 4. juni 2008 #5 Skrevet 4. juni 2008 Ikke bittelitt fornøyd en gang. De har hatt vognen min i 2mnd nå og gidder ikke å fikse den. Noen er sikkert ok der oppe, men må nok si meg enig med "my little ponny"...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå