Gå til innhold

jeg HATER koseprat!

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er så sukkersøtt at jeg nesten spyr!

hvor finner mann men som ikke skal koseprate og være sukkersøte?

jeg har en og bytte bort.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en, men han er drittsekk.

Skrevet

Min er ikke sånn sukkersøt koseprater, men jeg tror nok ikke jeg vil bytte. Trives best uten de jeg og;-)

Skrevet

det er så slitsomt. også kommer man ingen vei for det blir bare "du er så søt" "hva syns du om meg?" "det er så koselig og holde rundt deg"

osv osv osv osv osv

det er jo helt uten innhold.

husker hvorfor jeg holdt meg unna menn

Skrevet

Det er slitsomt og klengete, man føler jo man blir kvalt:O

Skrevet

hehe....jeg har en.....han koser, men det er lite koseprat...men er nok nødt til å beholde ham ;-)

Skrevet

hehe....jeg har en som IKKE koseprater:)

Vil han noe så går han rett på sak;)Men er så fornøyd med han at jeg dessverre (for deg;)) ikke vil bytte han i en som fjase-prater.

Innmari slitsomt og man føler at man blir kvalt av en såpe-skuespiller.Nei takk!

Skrevet

synes det bare er koselig at sambo viser sine følelser ovenfor meg jeg..lite kult å ha en som aldri sier noe fint til deg?

Skrevet

Ja det er koselig med følelser men når det bare blir fjas, søtt og klissete = kvelningsfornemmelser

Skrevet

Forskjell på å si koselige og fine ting til hverandre OG suppesøte greier.

Mannen kan fint si pene ting til meg som får det til å krible i magen.MEN skulle han sittet der og lagt ut sukkersøte tirader,ja da hadde jeg lurt på hvor i all verden han hadde lest det hen:))))))

Går fint ann å vise følelser og si pene ting til hverandre uten å høres ut som en romantisk novelle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...