pablo Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Jenten min er 6 mnd, har hørt at mange barn roer seg veldig når de får ligge på eget rom. Hun våkner nemlig lett når vi legger oss. Sex??? Hva er det? Blir jo litt lite av det da (stakkars mannen) . Hun våkner også gjerne en gang eller to om natten for smokken eller drikke nå i denne varmen. men får bare vann. Vil ikke venne henne til melk. Godtar det. Sovner fint igjen. Men. Har dere fått mer ro dere?
Begooz Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 Jeg la mini på eget rom mest for min egen del. For da slipper jeg å våkne hver gang han snur seg eller hoster... Ungen sover godt uansett. Men jeg er så uheldig at han fortsatt får pupp om natta. Min egen feil.... jeg vet, men jeg må hente psykisk og fysisk styrke til å avvenne han.... Han er 7 mnd så det er bare tull med pupp om natta.... Men for å svare på ditt spm.... Ja, legg ungen på eget rom, så får hun og dere mer ro.... Lykke til.
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 4. juni 2008 #3 Skrevet 4. juni 2008 Det var ingen forskjell å spore for jenta vår da vi la henne på eget rom.. Hun våknet fortsatt hver halvannen time og jeg trodde jeg skulle bli gal.. Men det hjalp litt for oss, tro det eller ei. Vi fikk sove litt bedre imellom oppvåkningene og det føltes riktig. Vi la henne over da hun var ca. 6 mnd. :0)
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 Ja, vi har fått mye mere ro om natta. Lille våknet bare vi snudde på oss, nå sover han stort sett natta igjennom uten problemer :-)
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #5 Skrevet 4. juni 2008 Vi la også vår på eget rom da han var 6 mnd. Fikk mye bedre nattesøvn alle tre.
spireliten Skrevet 4. juni 2008 #6 Skrevet 4. juni 2008 flyttet han over da han var straks 8 mnd. Han har sov nokså urolig de første mnd, men er usikker på om det har med flyttingen å gjøre eller at magen hans har plaget han. Tror mest det siste. Han begynte å sove litt lengre om morgenen og både han og jeg sov bedre innimellom puppingen. Han får fortsatt pupp om natta så det blir litt lengre å gå inn på et annet rom, men vi skal avvenne neste helg så da blir det forhåpentlig en enda bedre søvn på oss Når det er sagt så flyttet vi han for han sov så lett. Kunne våkne når vi la oss, og han begynte å våkne om natta for å ligge å preike. Jeg ble veldig stressa bare samboer snudde litt brått på seg i frykt for å vekke småen, og slik kunne vi ikke ha det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå