Anonym bruker Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 visse nick går igjenn her inne. og mange er så frekke og ekkle når de svarer at en skulle tro de var fjortisser i den værste trass alder. det var kjempe koslig å være her inne da jeg gikk med min første i 06, nå er det bare så vidt jeg tørr å svare inne på forum som ikke er NN, i fare for å få slengt dritt. skal ikke nevne navn, men visse damer her inne er så frekke i kjeften at det er grusomt... tror mange vet hvem jeg snakker om. signerer uten nick jeg.. så jeg ikke risikerer at jeg ikke får svar på mine seriøse spm senere her inne.,
blittmamma07 Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 Det er veldig tydelig at det finn mange drittunger her inne ja. det er jo ikke sikkert de er mødre. Bare ungdommer som kjeder seg ...
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 eller godt "voksne" damer som har lite å bedrive tiden sin med på en ensom kveld..
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2008 #5 Skrevet 3. juni 2008 forstår deg godt hi:-) et vanlig problem her inne dette, men de jobber med saken så det er håp om litt mer levelige forhold her etterhvert:-)
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2008 #6 Skrevet 3. juni 2008 sorry ass.. men tror nok at du er en av de nickene HI tenkte på da hu skreiv inlegget Yppert. du er ikke akkurat trivelig alltid du heller!
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2008 #7 Skrevet 3. juni 2008 Jeg trivelig? selvfølgelig er ikke jeg trivelig, men heller ikke ond!! litt frekk kanskje, men kun når det er behov for litt forsvar:-)
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2008 #8 Skrevet 3. juni 2008 Jeg er også enig, jeg tør ikke svare på innlegg der jeg ikke kan være anonym, for nåde meg hvis jeg har andre meninger enn andre så får jeg høre det både i innlegget og på post. Syns det er ekkelt, da jeg gikk gravid for 5 år siden skrev jeg ofte innlegg og svarte på andre sine. Fikk en del venner her også. Men denne gangen er det helt anderledes. Og noen har en stygg tendens til å rette på skrivefeil. Og da mener de at hvis man har skrivefeil så kan man ikke ta den personen seriøst. Da er man uskolert, dumme, har lav iq osv....Nei det er ikke noe trivelig å være her inne... Håper de ordner opp i dette, for det virker som om man kan si hva man vil her inne. Personangrep burde IKKE tillates....
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #9 Skrevet 4. juni 2008 Jeg er hjertens enig. Det er mye, alt for mye....mobbing, uthenging og hetsing. Jeg får min dose så det holder pga navnevalget vårt til sønnen vår. Jeg prøver å svare saklig om at det er lov å mene at et navn er stygt, men at det går an å formulere seg med respekt. Det er virkelig mange måter å uttrykke sine meninger på. Men det er jo mange damer samlet på et sted og ikke annnet å forvente......kanskje. Men det er jo leit at det blir sånn. Personlig er jeg lite her inne for tiden pga stemninga her inne.
Miss Misantrop Skrevet 4. juni 2008 #10 Skrevet 4. juni 2008 Det finnes jo flere fora her inne paa Bim en dette anonym forumet. De er som oftest mye koseligere.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2008 #11 Skrevet 4. juni 2008 Jeg må si meg enig her, var her inne i 03 og da var tonen en helt annen. Så når jeg nå kom meg inn her igjen ble jeg mildt sagt sjokka. Trodde faktisk ikke voksne folk skrev slike svar visse får på sine innlegg og ordbruken er jo et kapitell for seg selv. Synes de er å gå for langt når folk begynner å kalle folk ting og rakke ned på de som person osv. Må si det er synd at det skal være sånn, men sånn er det jo alltid at det er noen som ødelegger for alle. Beste er vel å ikke svare på disse innleggene, når man ser folk har begynt å dra det ut for langt.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2008 #12 Skrevet 4. juni 2008 Kom på Bim i 06.Hadde det kjempegøy med mye tull og morro.Da også var det enkelte som var frekke,men man kan overse slike. Jeg fant venner,som jeg har kontakt med i dag også,om litt skjeldent. Har savnet den fine tonen,tullet,humoren,og ikke minst alle di jeg "kjente". Så kom jeg på andre forum,og var vel ikke klar over hvor tøft den overgangen skulle bli.For her må man virkelig tåle en del svar ja. Men jeg kaller ikke slike voksne jeg.Kan man ikke svare ordentlig,men komme med styggheter,ja så er di noen fiser i mine øyne. Er bare å overse slike unger som lager kvalm.Di har ikke mer vett i skallen stakkar.
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #13 Skrevet 4. juni 2008 Jeg stortrives på BIM jeg da.. Kan hende jeg er en av de som lager sur stemning, men jeg har ikke på følelsen av det selv...? *smånervøs* Jeg er enig i at det er enkelte personer her inne som kan være vel krasse i skrivemåten sin og de skriver kanskje før de tenker. Har gjort det en eller to ganger selv og angret etterpå =P Jeg mener at de fleste innlegg (med visse unntak) fortjener gode og saklige tilbakemeldinger. Jeg har lært at hvis man ikke kan si noe hyggelig til en person, så får man heller holde kjeft. Holder meg til den regelen jeg =)
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2008 #14 Skrevet 4. juni 2008 mammatil1stor,1liten,1spire eller hva hun kaller seg er vel roten til det meste av slemme ting som blir sagt. Hun er mental da. Har store problemer. Må prøve sile ut! Ikke alle er ute etter å ta de som spiser salami,røyker eller kjøper brukte bilstoler. Noen av oss har faktisk ingen agenda bortsett fra å skravle..
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2008 #15 Skrevet 4. juni 2008 NN 10.23, nå gjør du akkurat det som ikke er så hyggelig her inne selv. du henger ut noen med navn. greit om du mener at hu ikke er som de fleste andre og som du selv ville oppført deg, men ikke si at hu har problemer og er mental, det kan jo godt være at hennes måte å være på er litt annerledes bare. selv har jeg fått gode svar av henne, og også sett henne i en virill krangel. ikke nok med det, nå var det flere enn henne jeg tenkte på da jeg la ut innlegget igår. HI
Plug in babies Skrevet 4. juni 2008 #16 Skrevet 4. juni 2008 Har også vært innom siden 03, men ganske sjeldent i grunn, ikke fordi jeg føler at folk er frekke, men fordi BIM er et forum. Bare et forum og ikke hovedfokuset i hverdagen. Dersom noen er frekke, er det bare å overse og heller slutte seg til hyggelige mennesker. Så mye drama for ingenting....
lana<3 Skrevet 4. juni 2008 #17 Skrevet 4. juni 2008 Dette blir første gang og sist gang jeg kommenterer et slikt innlegg som dette. Jeg ser lignende innlegg som flyter nedover siden innimellom, men pleier å hoppe over dem, syns innlegg som dette forsøpler forumene. Hvorfor ta seg nær av alt,... Hvis man skriver et innlegg der man ber om meninger så får man jo alt, både positivt og negativt, kan dere ikke fokusere på det positive og bruke mer tid på å skrive mer koselige innlegg enn slike syte innlegg som dette? Ble kjent med mange her inne i 06 og får stadig kontakt med flere, men som sagt pleier jeg ikke gå inn på de negative innleggene. Syns Mamma til en stor og liten en er koselig jeg, men jeg holder meg til de koselige trådene og hopper over vektinnlegg og salami debatten for man blir jo ikke enig uansett.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2008 #18 Skrevet 4. juni 2008 lailaelin, du var her inne i 06? hadde du samme nick? jeg mener jeg husker deg, fordi jeg alltid klare å uttale nicket ditt som du skriver det, men så en dag gikk det opp for meg at det muligens sto laila elin. jeg uttalte det lailelin husker jeg, hehe.. jeg må le. jeg holdt på å gjøre det samme nå=) men sant som du sier at det er mye syte innlegg her inne. men det er også mye ukoslig, slike som de trådene om overvektige folk for eksempel, det er ikke hyggelig når en ser slike overskrifter. å da handler det ikke om å ta seg nær av, for jeg er ikke overvektig, men blir oppriktig lei meg når jeg ser slike innlegg og tenker på de som kan ta seg nær av det. det er mobbing, og det er voksne folk virkelig for gode til, mener jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå