vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 sendt datteren deres med faren på ferie..jeg og han bor ikke sammens...han har mistet lappen 2 ganger å om ett par uker skal de sørover til slekt. jeg sitter her trist og vil egentlig ikke att hun skal dra ...er redd de skal krasje igjen...heldigvis gikk det bra sist...men det var kun for barnesete... jeg stoler ikke så mye på han eller men er så dum snill att han får ha henne... er så redd for henne... gruer meg...
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 Nei om han har kræsjet med ungen i bilen før ville jeg ikke sendt med ungen min, isåfall hadde jeg satt krav om at de tok tog eller fly istedet for å kjøre.
Monajenten Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 Har du noe valg da? Kan du nekte ham å ta henne med på ferie? Om du hadde krasjet, hadde du syns det var greit at du aldri mer fikk kjøre bil med datteren din i bilen?
Gjest 5 andre Skrevet 3. juni 2008 #6 Skrevet 3. juni 2008 Må vel anta at han har fått en lærepenge, og derfor ikke vil utsette barnet for slik fare engang til??? Hvis han er en real far ellers (uavhengig av dine følelser for ham), er det jo for jentas beste at hun får tilbringe tid med faren.... Synes det er rart at du sier du er dumsnill som lar han ha henne. Som far har han da rett til det (under normale omstendigheter). Vil da også tro at datteren din ser frem til det. Skjønner at du allikevel er redd for din datters sikkerhet i bilen, men bare minn han på å kjøre forsiktig og at han har dyrbar last... Det hadde jeg gjort...
Gjest -<<- Skrevet 4. juni 2008 #8 Skrevet 4. juni 2008 Ja. Jeg ville kanskje ikke likt det, men det er nå en gang slik at unger har rett til samvær med begge foreldrene sine - og en kollisjon er virkelig ikke gyldig grunn til å nekte det. Dumsnill var du eventuelt da du lå med ham, ikke når du lar ungen din omgås faren sin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå