Gå til innhold

Vi har kjærlighets sorg......

Anbefalte innlegg

Skrevet

På mine eldre dager....savner faktisk svogeren min, ikke bare jeg men hele familien utenom søstra mi.

Har sittet å snakket med han i flere timer og han orker ikke mer.Ikke drikker han heller, han ble så paff da jeg spurte rett ut.det viser seg at søstra mi sverter alt hun kan.

Men hun er gjennom skua nå.

Han vil søke seg ny jobb(kjører lastebil) slik at han kan kreve omsorgen for jenta.

det var utrolig godt å få snakka med han,han er den samme gamle.Letta over å ha kasta ut en utro kjæreste og klar til å gi livet sitt 110% til dattra..

Ps, mamma er barnevakt i kveld å...Men hun la henne i det minste..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres lovende ut! Men, glem ikke at en som misbruker er verdensmester i å manipulere og fornekte.....bare sånn for sikkerhets skyld........

Ikke meningen å være negativ, bare noe som dukket opp;)

Jeg håper virkelig at det er som han sier og at han nå vil satse 110 % på datteren sin - det hadde vært fint for henne og for dere. Samtidig tenker jeg; hvorfor har han ikke gjort det tidligere.......Det vil alltid være ofre i et brudd, og dessverre er det som oftest barna. Mens det gjerne er en av de voksne som spiller rollen.....

Uansett så er det både fint og lurt av dere å følge tett opp nå, både datteren og ham. Slik at ikke dette ender kun opp med å være hans måte å skaffe sympati på......

Uff, det er ikke meningen å dytte deg overende idefix, men det tror jeg du vet sånn som du kjenner meg. Men jeg har også opplevd at følelsene løper over og at man ønsker ting så sterkt at man velger kun å se den ene siden av saken.....

Ps: Godt hun ihvertfall la henne da;-D

Jeg krysser alt jeg har for hun minste og ønske om en trygg og fin fremtid for henne:-)

Klem fra

Skrevet

Er litt enig med klatten jeg.Du vet hva jeg er enig i...

Men det er ikke lett det der.Sitter på utsiden,med en unge og vil egentlig alles beste.Man tar parti,uten å ville det,og tror blint på det.Jeg har brent meg mange ganger på det,og er derfor i dag veldig skeptisk til alt som blir sagt meg her.Jeg vil så gjerne at det skal bli sånn og sånn,og så blir det ikke det til slutt.Å etter min dag,så har jeg brent broer kjenner jeg.

Men,dere kjenner han,ikke jeg.Å at han vil skifte jobb nå,er jo i mine øyne greit.Da tar han ansvar.Om litt sent,så er han i gang ivertfall.

Å med dere på sidelinja til å se at jenta har det ok,så gjør dere jo en viktig jobb.Det beste for ho er trygghet.Å det vil hun få med et rolig liv.

Da blir det desto mer stas for bestemor å få besøk også =)

Men se alt med litt "åpne øyne" ei stund.For å se at han snakka sant.Jeg vet at di med problemer er flinke til å skjule ting.Jeg er skeptisk til sånt ser du ;o)

Men du vet jo,så det jeg skriver her er vel egentlig bare litt av det jeg helst ville ut med.Håper det ordner seg snart.Å det kan jo se ut til at det gjør det.Neste må bli at søstra di finner seg leilighet....

Å at søstra di la henne må jeg virkelig si "hurrey" for....

Håper hun er der å tar henne opp å...

Skrevet

Er oppvokst med en alkoholiker så vi kan vel de felste triska de bruker og veit at de lyver.

Han har faktisk tatt ansvar siden den dagen hun var født.Han har sittet hjemme helg etter helg etter helg.Det er når mamma har sagt at han skal gå ut at han også, har vært ute og mamma har vært barnevakt.

Han skifta jobb ved nyttår og det var da ting begynte å skli ut.Søstra mi er aldri hjemme og han er lastebil sjåfør, jobber fra 6-18 hver kveld så mamma har fått ansvaret kasta på seg.

Men han er villig til å skifte jobb, han har snakket med sine foreldre og oss.

Vi gir han en sjangse,søstra mi derimot.Har vi gitt opp.

Sitter på gjerde og venter nå.Men jeg tror iallefall at hun har en pappa som vil ta ansvar.Noe han faktisk har gjort siden hun var født.Som han sa selv, grunnen til at jeg har vært ute er jo fordi hun aldri er hjemme...

Og han innrømma at han var på fest 3 dager forrige uke, men at det var lenge siden sist.Ikke hadde han planer om å gjøre det igjen heller.

Når søstra mi er utro men lyver oss i tryne med å håne han, ja da kan ho til h...dra..Hun er ikke interessert i å ha dattra iallefall..

Skrevet

Å ja, snakka med mamma, jenta nekta og bli lagt av mora....

Som hun sa til ungene mine, det er pappa og besta jeg er glad i...

Skrevet

Skal si dere får kjørt dere! Det slår meg at det er ei lita jente oppi det hele som har en familie rundt seg som bryr seg.....

Skrevet

huff ekkelt når ting blir sånn! men som velvet over sier, det er godt at jenta har en familie som dere rundt seg tross alt. Håper alt går bra og den beste løsningen for henne vil finne sted.

Skrevet

Håper det ordner seg til beste for den lille jenta, og at søsteren din roer seg ned littegranne.... Og at hun ikke stikker kjepper i hjulene for pappaen til jenta, hvis det er sånn at han har tenkt å stille opp og jenta får det best der.

Og så håper jeg moren din ikke bruker alle kreftene sine på dette tullet med søsteren din, nå da - er hun i rute med behandlingene sine?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...