Mrs. X Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Jeg har slitt med smerter i korsryggen de siste månedene. Har gått til fysioterapuet og trener jevnelig, men nå har det låst seg igjen. Tenkte å prøve noe nytt, nemlig en manuell terapeut....Noen som har vært hos det og som det har hjulpet for?
lillemor og lillebror Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 Har gått til manuell terapeut med nakken. Han knekte på nakken min og maserte etterpå. Syns den knekkinga var veldig skummel ;P Følte meg 10 kg lettere hver gang jeg gikk ut der i fra, men det kom fort tilbake igjen. Nå fant jeg ut i ettertid at mine nakkesmerter muligens kom av en bilulykke jeg var med i når jeg var liten... Men hadde en liten låsning i ryggen en gang jeg var hos han, da knekte han litt der også, og det ble bra:)
aanonym Skrevet 4. juni 2008 #3 Skrevet 4. juni 2008 Vel, det er kanskje ikke akkurat "noe nytt", for en manuell terapeut er en fysioterapeut med videreutdanning. Men de kan myer enn vanlige fysioterpeuter, og bruker kiropratorteknikker, akupunktur osv. Har gått til manuell terapeut for bekkenløsning, både i og etter svangerskapet. Er helt bra i dag. Manuell terapeut anbefales.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå