Gå til innhold

Når begynte/begynner barnet ditt i barnehage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun må begynne i barnehage når hun er 9 mnd:((( Er det bare vi som er så grusomme og sender henne når hun er så liten? Syns det er helt forferdelig, men om jeg skal begynne på skole er det i august og pappaen jobber som havet og han kan ikke ta permisjonen sin rett etter min:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta vår kommer til å være nesten 13mnd, men det er fordi barnehagen ikke er ferdigbygd enda... Og så passa det sånn at mamma har fri og kunne være barnevakt i sommer. Men både pappan og jeg jobber fra hun er 10 mnd da...

Skrevet

småen var også 9 måneder. gikk fint. men det var med blanede følelser i starten

Skrevet

nr1: 18 mnd (deltid) og så 2,5 år (fulltid)

nr. 2: 18 mnd (fulltid)

nr.3: 18 mnd (fulltid)

Skrevet

Gullet kommer til å være 3 år og 3 mnd når hun begynner i august. Vært hos dagmamma fra 1 år og 3 mnd til nå.

Skrevet

10 mnd

Skrevet

mi begynte da hun var 6 mnd og det fungerte veldig greit.:) så ikke ha dårlig samvittighet. de er veldig flinke i barnehagen (er ihvertfall det der snuppa går) og hun stortrivdes fra dag 1!!

Skrevet

Storesøster begynte da hun var 2 år og 8 mnd.

Lillebror begynner når han er 19 mnd.

Skrevet

Eldste er 3 år 4 mndr og minste 2 år 3 mndr når de begynner i august.

Merker godt de trenger tid litt fra hverandre, så gleder meg til de skal begynne.

Får jo ikke gjort husarbeid for tiden, de henger etter meg konstant.

Skrevet

17mnd

Skrevet

Nr 1: Var 18 mndr. Gikk veldig bra. Begynnte pga mors skolegang.

Nr 2: Var 11 mndr. Gikk bra. Begynnte pga arbeid.

Jeg følte da at begge mine var for ung, men det har gått overraskende bra, og jeg vet i dag ikke helt hva jeg skulle gjort uten. De har hjulpet meg masse med språk og sosialisering av ungene. Angrer ikke.

Gjest 5 andre
Skrevet

Pjokken var akkurat 1 år - begynte fulltid og elsket det

Snuppa vil være 9 mnd - skal også begynne fulltid

For oss foreldre er det nok litt vanskelig, men en 3-åring som kun har hengt i skjørtet til mamma'n sin sliter mye mer enn en på 9 mnd...

I barnehagen til pjokken sier de ansatte at det utelukkende har gått kjempefint med de små som begynner, men at noen eldre barn sliter med å tilpasse seg....

Skrevet

Bra å høre at hun ikke er den eneste:)

Skrevet

Vet ikke helt når han kommer til å begynne, men han vil ha fyllt 2 år + noen mnd. ihvertfall.

Skrevet

1 mann begtnte når han var 12 mnd. Fulltid.

lillemor begynte da hun var 9 mnd. Halvplass, og det kommer hun til å ha til hun blir 3 år. Er glad jeg har jobb slik at jeg kan være hjemme med henne enkelte formiddager. De er kjempeflinke i barnehagen, hun har trivdes kjempegodt fra dag 1.

Skrevet

Snuppa vår begynner da hun er fylt året, da begynner hun rundt den 18 august.

Skrevet

Han begynner i august, da er han 1 år + 5 mnd

Skrevet

10mnd syns at det er litt tidlig,men måtte bare bli sånn siden jeg har så lav stilling og måtte ta 10mnd med full lønn-....Skal begynne å jobbe igjen 25Juni,men da skal mini og samboern min kose seg hjemme i HELE sommer!!:) Unner dem det:0):):)

Skrevet

2 1/2

11 md

2

Det er ikke så ille når de er så små, for da har de ikke like mye begrep om tid -- så det går sikkert kjempefint.

Skrevet

Min begynte da hun var ca. 16 mnd. Men det er fordi hun er født i april og barnehagen jo startet i august...

Skrevet

Småtten begynner den mnd han blir 14 mnd

Skrevet

Begge begynte/begynner når de er ca 20 mnd.

Skrevet

Da han var 16mnd var det 3 dager i uka.Fulltid fra høsten og da er han 2år.

Skrevet

Største fikk plass i fam.bhg.da hun var 13 mnd, var litt på besøk og ble vant til å være der og begynte skikkelig da hun var 15 mnd. Minste begynner når han er 13 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...