Gå til innhold

Når begynte/begynner barnet ditt i barnehage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun må begynne i barnehage når hun er 9 mnd:((( Er det bare vi som er så grusomme og sender henne når hun er så liten? Syns det er helt forferdelig, men om jeg skal begynne på skole er det i august og pappaen jobber som havet og han kan ikke ta permisjonen sin rett etter min:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta vår kommer til å være nesten 13mnd, men det er fordi barnehagen ikke er ferdigbygd enda... Og så passa det sånn at mamma har fri og kunne være barnevakt i sommer. Men både pappan og jeg jobber fra hun er 10 mnd da...

Skrevet

småen var også 9 måneder. gikk fint. men det var med blanede følelser i starten

Skrevet

nr1: 18 mnd (deltid) og så 2,5 år (fulltid)

nr. 2: 18 mnd (fulltid)

nr.3: 18 mnd (fulltid)

Skrevet

Gullet kommer til å være 3 år og 3 mnd når hun begynner i august. Vært hos dagmamma fra 1 år og 3 mnd til nå.

Skrevet

10 mnd

Skrevet

mi begynte da hun var 6 mnd og det fungerte veldig greit.:) så ikke ha dårlig samvittighet. de er veldig flinke i barnehagen (er ihvertfall det der snuppa går) og hun stortrivdes fra dag 1!!

Skrevet

Storesøster begynte da hun var 2 år og 8 mnd.

Lillebror begynner når han er 19 mnd.

Skrevet

Eldste er 3 år 4 mndr og minste 2 år 3 mndr når de begynner i august.

Merker godt de trenger tid litt fra hverandre, så gleder meg til de skal begynne.

Får jo ikke gjort husarbeid for tiden, de henger etter meg konstant.

Skrevet

17mnd

Skrevet

Nr 1: Var 18 mndr. Gikk veldig bra. Begynnte pga mors skolegang.

Nr 2: Var 11 mndr. Gikk bra. Begynnte pga arbeid.

Jeg følte da at begge mine var for ung, men det har gått overraskende bra, og jeg vet i dag ikke helt hva jeg skulle gjort uten. De har hjulpet meg masse med språk og sosialisering av ungene. Angrer ikke.

Gjest 5 andre
Skrevet

Pjokken var akkurat 1 år - begynte fulltid og elsket det

Snuppa vil være 9 mnd - skal også begynne fulltid